مکمل بنزین
خبرداخلی

تخفیف خرید بیمه با یک شرط جالب: متاهل شوید!

این روزها همه به دنبال کد تخفیف خرید بیمه هستند و برای اینکه چند ده هزار تومانی در هزینه‌هایشان صرفه جویی کند از هیچ کاری فروگذار نیستند ولی اینکه تخفیف بر اساس تاهل و تجرد افراد باشد یکی از موارد جالبی است که این روزها در بعضی از تبلیغات و سایت‎های اینترنتی آمریکا مشاهده می‌کنیم که در نوع خود جالب است. در ادامه به بررسی این موضوع می‌پردازیم.

به گزارش چرخان، مساله بیمه در کشورهای پیشرفته دنیا به گونه ایست که عملا بسیاری از افراد برای اخذ این امر مهم دست به کارهایی می‌زنند که شاید عجیب‌تر از آن‌چیزی است که فکرش بکنید ولی شرکت‌های بیمه آمریکایی برای فروش بیمه و ارائه آفرهای متنوع سعی در مواردی دارند که عملا در نوع خود جالب بوده و نوآوری‌های بسیار خوبی به نظر می‌رسد.

بیمه شخص ثالث و بیمه بدنهیکی از سوالات جالبی که شرکت‌های بیمه آمریکایی از مشتریان خود می‌پرسند این است که ” متاهل هستید یا مجرد؟ “

در صورتی که جواب مشتری به این سوال تاهل باشد شامل تخفیفی می‌شود که اتفاقات رقم قابل توجهی بوده و صرفه‌جویی خوبی در سبد هزینه‌ای او ایجاد می‌کند که شاید بسیاری از آنها پیش خود بگویند که شرکت‌های بیمه آمریکایی برای ترویج امر ازدواج در حال فعالیت هستند و برای گسترش این اتفاق فرهنگی تخفیفات قابل ملاحظه‌ای در نظر می‌گیرند ولی واقعا دلیل این تخفیف خرید بیمه همین است؟

اما واقعیت این است که طی یک تحقیق بیمه‌ای انجام شده در چند ماه و بر روی بسیاری از رانندگان نشان داده است که رانندگان مجرد به طور کلی خسارت‌های بیشتری به شرکت بیمه وارد می‌کنند. رانندگان متاهل به دلیل احتیاط زیادی که در رانندگی دارند خسارت کمتری به شرکت بیمه وارد می‌کنند و سود شرکت‌های بیمه در فروش محصولاتشان به افرادی است که دارای همسر و فرزند هستند!

بدین ترتیب مشخص شده است که شرکت‌های بیمه با جذب این قشر از جامعه به سود بیشتری می رسند و خسارت کمتری را پرداخت می کنند. با این اتفاق بسیاری از شرکت‌های بیمه برای از دست ندادن مشتریان خود اقدام به ارائه تخفیفات این چنینی کردند و حالا بسیاری از شرکت‌های بیمه در آمریکا از این تخفیف بهره می‌برند!

به نظر می‌رسد که بررسی‌های این چنینی در کشورمان نیز امکان ارائه خدمات بهتر را فراهم کرده و شرکت‌های داخلی می‌بایست به این موضوع توجه نماید.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا