مکمل بنزین
خبرداخلی

قیمت پژو 2008 مشخص شد

سومین خودروی مطرح شده در قرارداد مشترک پژو و ایران خودرو، محصولی در کلاس شاسی بلند است که البته در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد. این خودرو در قیاس با دو هموطن دیگرش زیباتر و منطقی تر به نظر میرسد و باید دید که ایرانیان چه گونه از این SUV میزبانی میکنند.

peugeot2008-12

مهمترین موضوع پیش از ورود و تولید یک خودرو، در کشور ما قیمت آن است. پس از گمانه زنی های مختلف، قیمت این محصول فرانسوی تقریبا مشخص شده است.

پژو 2008 در بازار امارات، با قیمتی معادل 69 هزار درهم به فروش می‌رسد که معادل 68 میلیون تومان است. البته همین SUV فرانسوی، در بازار اروپا با قیمت 19290 یورو عرضه می‌شود، که معادل 75 میلیون تومان است. شرایط حاکی از آن است که این شاسی بلند فرانسوی با قیمتی بالای 80 میلیون تومان وارد بازار خاص کشور ایران می شود. 

طبق آخرین اعلام رسمی مدیرعامل ایران خودرو، این محصول با قیمت حدودی 77 میلیون تومان وارد بازار خواهد شد!

شما می توانید بررسی این شاسی بلند جذاب را از اینجامطالعه نمایید.

مجددا تاکید میگردد که این قیمت‌های ذکر شده، مربوط به کلاس‌های کف و سطحی این خودروها بوده و باید گفت که خودروهای مذکور در کلاس‌های بالاتر، قیمت‌هایی گران تر خواهند داشت و البته این نکته را نیز باید متذکر شد، که هر چه‌قدر کلاس یک خودرو کمتر باشد، امکانات فنی و رفاهی کمتری نیز خواهد داشت.

 

این قیمت‌ها قطعا مناسب تمام اقشار جامعه ایران نخواهد بود و به نظر می‌رسد که خودروهای فعلی پژو در رنج قیمتی 30 تا 40 میلیون تومان هنوز بی رقیب هستند. با این حال باید منتظر ماند و دید که ایران خودرویی ها چگونه به قیمت گذاری این خودروها می‌پردازند؛ فرایندی که دل خوشی از آن نداریم ولی با این وجود فقط باید صبر کرد و منتظر ماند.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. این اگه 70 یا 80 باشه کی هایما میخره یا کپچر 110 تومنی صددر صد بالای 120 تاست قیمت . پژوی مزخرف . فقط ایران مشتری این اشغالای فرانسویه . …..

  2. الان ١٢٤/٠٠٠٠٠٠ داره خريدو فروش ميشه چه خبره مگه ايرانى جمعات آدم نميشه باز حمله ميكنن اين آشغالارو ميخرن اونم با قيمت تقريبا دو برابر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا