مکمل بنزین
خبرداخلی

کاهش قیمت خودرو و افزایش فروش خودرو در بازار!

کاهش قیمت خودرو و افزایش فروش خودرو در ماه‌های اخیر برای اولین بار رخ می‌دهد که به طور کامل مدت‌ها بود شاهد آن نبودیم و بسیاری از فعالان بازار از خرید صحبت می‌کردند و به فروش توصیه‌ای نداشتند که همین موضوع باعث شده بود تعادل در بازار رعایت نشود! عدم تعادل در بازار عرضه و تقاضا نیز باعث بالا رفتن قیمت‌ها شده و وضعیت فعلی را ایجاد کرده است.

به گزارش چرخان، قیمت خودرو در بازار تهران به یکی از جنجالی‌ترین اخبار رسانه‌های اقتصادی تبدیل شده و بسیاری از آنها به صورت لحظه‌ای آمار خرید و فروش‌های صورت گرفته در این بازار را مخابره می‌کنند که روند صعودی چند ماهه اخیر به دلایل مختلف از جمله روند کاهشی قیمت دلار و همچنین خبرهای امیدوارکننده در فضای اقتصاد سیاسی کشور منجر به کاهش قیمت شده و عملا برای اولین بار در چند ماه اخیر شاهد روندی هستیم که شاید توسط هیچ کس قابل پیش بینی نبود.

قیمت خودرومحمود مخلصی نائب رییس اتحادیه فروشندگان خودرو در گفتگویی پیرامون وضعیت بازار خودرو و روند قیمت خودرو گفت: بازار در حال حاضر شاهد کاهش قیمت در بازار خودروهای داخلی و خارجی هستیم. در بازار خودروهای خارجی چیزی در حدود 50 تا 100 میلیون کاهش قیمت را شاهد بودیم و در بازار خودروهای داخلی نیز به نسبت گرانی‌های رخ داده در قیمت آنها کاهش قیمت داشتند که در خودروهای مختلف متفاوت بوده است.

نائب رییس اتحادیه فروشندگان خودرو در ادامه با اشاره به عوامل موثر در کاهش قیمت این بازارها گفت: یکی از دلایلی که باعث کاهش قیمت شده مساله نرخ ارز است که در صورت کاهش هر چه بیشتر این قیمت، باید شاهد کاهش قیمت در بازار خودرو باشیم که این اتفاق قطعا در هر دو بازار خودروهای داخلی و خارجی خواهد بود و بیشترین تاثیر در بازار خودروهای خارجی خواهد بود. به نظر می‌رسد که در حال حاضر بهترین زمان برای فروش خودرو بوده و افرادی که به دنبال فروش خودروی خود هستند پیشنهاد می‌کنیم هر چه سریعتر خودروی خود را عرضه کرده و از کاهش قیمت جلوگیری نمایند.

قیمت خودرو قیمت انواع خودروهای داخلی قیمت روز خودرووی در پایان گفت: دولت متعهد به کاهش قیمت خودرو شده و در این صورت باید شاهد این اتفاق باشیم چرا دولت توانایی انجام این کار را دارد. در حال حاضر خودروهای احتکار شده زیادی در بازار وجود دارد که قطعا به بازار عرضه می‌شوند و شاهد تعادل در قیمت خواهیم بود.

گفتنی است که در حال حاضر و در دو روز اخیر در بسیاری از خودروها شاهد کاهش قیمت بوده‌ایم و آگهی‌های موجود برای خودروهای صفر داخلی و خارجی نشان دهنده روند کاهشی خودرو در بازار است که در صورت ادامه داشتن این اوضاع قطعا با ورود سازمان‌های دولتی به موضوع قیمت گذاری خودرو شاهد تثبیت در این بازار خواهیم بود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا