Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

بررسی و اعلام قیمت چری تیگو4 یا ام وی ام X55 + تصاویر

چری تیگو4 یا ام وی ام X55 محصول جدید شرکت مدیران خودرو است که این روزها با قیافه‌ای استتار شده در رسانه‌های مختلف جولان می‌دهد و به نظر می‌رسد این چینی تازه وارد که به قول معروف در نبود بزرگان خودروسازی دنیا حالا به یک جذاب خواستنی تبدیل شده به زودی وارد بازار خودروی کشورمان خواهد شد و توسط این شرکت داخلی به مشتریان فروخته خواهد شد که در ادامه به معرفی اجمالی این خودرو و قیمت احتمالی آن می‌پردازیم.

به گزارش چرخان، در روزهای گذشته خبری در رسانه‌های مختلف منتشر شد که نشان می‌داد یک شرکت داخلی برای ورود یک کراس اوور جدید در حال برنامه‌ریزی است و نمونه اولیه آن را با ظاهری استتارشده روانه خیابان‌ها نموده تا جلب توجه اولیه مردم و رسانه‌ها را داشته باشد و به دلیل عدم توانایی و حضور شرکت‌های معتبر خارجی عملا حدس‌ها به سمت و سوی چند شرکت خاص رفت که احتمال 99 درصدی چینی بودن این خودرو گزینه‌های معدودی همچون مدیران خودرو را تداعی می‌نمود و این حدس نیز درست از آب در آمد!

چری تیگو4 یا ام وی ام X55
قیمت و مشخصات چری تیگو4 یا ام وی ام X55 خودروی استتار شده مدیران خودرو

چری تیگو4 یا ام وی ام X55 محصولی است که به نظر می‌رسد با توجه به موفقیت نسبی نسخه‌های دیگر این خودرو وارد کشورمان خواهد شد و کیفیت به مراتب بهتر آن نسبت به دیگر محصولات مدیران خودرو نوید بخش بهبود کیفیت تولیدات این شرکت است که با توجه به عدم حضور خودروهای معتبر بین المللی، مشتریان را برای خرید بین خودروهای چینی با گزینه‌های جذاب تری روبرو می نماید.

چری تیگو4 یا ام وی ام X55
انتشار این تصاویر باعث شد تا کاربران در شبکه های اجتماعی و رسانه های مختلف گمانه زنی های مختلفی انجام دهند. چری تیگو4 یا ام وی ام X55

طراحی جلوی چری تیگو4 یا ام وی ام X55 چیزی شبیه به تیگو 7 بوده و عملا طراحی کلی سری خودروهای تیگو را حفظ کرده است و طراحی چراغ‌های این خودرو نیز به خوبی حس اسپورت بودن را به مشتری القا می‌کند. البته گفتنی است که طبق شنیده‌ها شرکت چری نسخه اختصاصی برای بازار ایران طراحی کرده و به همین دلیل است که مدیران خودرو با ظاهر استتار شده آن را در خیابان‌های تهران به نمایش گذاشته تا با لو رفتن ظاهر آن، خوراک خبریش را برای مراسم رونمایی رسمی این خودرو از دست ندهد!

در طراحی استایل کلی خودرو از یک طراحی پویا و بسیار جذاب استفاده شده و در صورتی که قیمت احتمالا بالای این خودرو را فاکتور بگیریم، یک گزینه خوب در سری خودروهای کراس اوور چینی به حساب می‌آید. در طراحی چراغ‌ها و دی لایت این خودرو نوآوری‌های خوبی صورت گرفته و به خوبی در اولین نگاه می‌توان به این موضوع پی برد.

چری تیگو4 یا ام وی ام X55
مانیتور 9 اینچی با کیفیت در چری تیگو4 یا ام وی ام X55 یکی از نقاط قوت این خودرو محسوب می شود

از دیگر موارد قابل ذکر در مورد چری تیگو4 یا ام وی ام X55 استفاده از سقف پانوراما برای این خودرو است که لاکچری بودن را به مالک این خودرو منتقل کرده و جذابیت مضاعف برای خرید این خودرو به همراه دارد. از دیگر نکات جذاب این خودرو طراحی داخلی آن است که به شدت نشان از بلوغ طراحی چری داشته و برخلاف شلوغ کاری‌های قبلی چری در مورد طراحی داشبورد و سایر المان‌های داخلی می‌توان به به تلاش این کمپانی برای نزدیک شدن به استانداردهای خودروسازان معتبر پی برد.

چری تیگو4 یا ام وی ام X55
داشبور نسبتا زیبا و با کیفیت چری تیگو4 یا ام وی ام X55 که نزدیک به استانداردهای روز دنیاست

صندلی‌های این خودرو متناسب با ارگونومی بدن طراحی شده و دارای گرمکن بوده و طبق اطلاعات منتشر شده از این خودرو و تجربه‌های موجود در سایت‌های بین المللی از کیفیت بسیار قابل قبولی برخوردار است. در مورد پیشرانه چری تیگو4 یا ام وی ام X55 نیز باید بگوییم که در بازار چین با دو نسخه 1.5 لیتری توربو و 2 لیتری تنفس طبیعی عرضه شده و طبق اطلاعات واصله به نظر می‌رسد که نسخه توربو این خودرو در ایران به مشتریان عرضه خواهد شد.

چری تیگو4 یا ام وی ام X55
چری تیگو4 یا ام وی ام X55 با قیمت احتمالی 200 تا 300 میلیون تومان به بازار ایران عرضه خواهد شد

مانیتور 9 اینچی موجود در این خودرو از نظر امکانات در دسترس راننده بسیار مجهز بوده و از آخرین نسخه نرم افزارهای مرتبط برخوردار است. در مورد مسائل امنیتی نیز باید بگوییم که ایربگ‌های امنیتی این خودرو به طور کامل دور تا دور مسافرین را پوشش داده و شاید با حضور این خودرو بتوان ضریب تصادفات منجر به مرگ در خودروهای چینی را کاهش داد.

چری تیگو4 یا ام وی ام X55
مدیران خودرو به زودی طی مراسمی به صورت رسمی از این خودرو رونمایی خواهد کرد و تفاوت های آن را نسبت به نسخه بازار چین اعلام خواهد کرد

قبل از این نیز مدیران ارشد مدیران خودرو از عرضه خودرویی با نام ایکس55 خبر داده بودند که به همین دلیل به نظر می‌رسد چری تیگو4 بازطراحی شده برای بازار ایران همان خودرویی است که مدیران این شرکت از آن خبر داده بودند.

از دیگر مسائل مطرح شده در مورد چری تیگو4 یا ام وی ام X55 این است که گفته می‌شود چری برای بازار خودرو ایران نسخه ارتقا یافته را تولید کرده و به همین دلیل تست‌های جاده‌ ویژه‌ای برای آن در نظر گرفته است تا نسخه متفاوت از بازار چین را در جاده‌های ایران تست نماید.

چری تیگو4 یا ام وی ام X55
قصه خودروی استتار شده با مشخص بودن نوع و قیمت این خودرو تقریبا به پایان رسیده است!

قیمت چری تیگو4 یا ام وی ام X55

در مورد قیمت این خودرو هنوز اظهار نظر رسمی وجود ندارد ولی با توجه به قیمت بازار چین این خودرو که در نسخه‌های مختلف از قیمت 93.900 یوان تا 150.900 یوان عرضه می‌شود، باید منتظر قیمت 200 تا 300 میلیون تومانی برای این خودرو باشیم که قطعا جذابیت خرید را از مشتریان سلب کرده و دست بسیاری از مشتریان ایرانی را از دسترسی به این خودرو وا می‌دارد!

4 دیدگاه
  1. ansari می گوید

    با سلام
    نسخه در نظر گرفته شده برای ایران تیگو۴ فیس لیفت هستش که ظاهرش با این عکس ها فرق داره و این عکس ها مربوط به نسخه قبلیشه ، خواهش میکنم توی بخش تصاویرتون بیشتر دقت کنید ، این یکی از نقات ضعف سایت شماست .

    1. ذاکری می گوید

      با سلام
      در هنگام تنظیم این خبر هیچ تصویری از نسخه اختصاصی چری برای بازار ایران وجود نداشت. ما هم به اجبار بهترین و در دسترس ترین تصویر از این ماشین رو قرار دادیم.
      با تشکر از نظر و همراهیتون.

  2. سعید می گوید

    ۲۰۰ به بالا… حیف پول

  3. سجاد می گوید

    لطفا شرکت چری برای معلولین که دوست دارند از برند چری استفاده کنند از هر نوع ماشین که شما تولید کردید مثلا همین x55 جدید که ماشین بسیار زیبا و آبش ماشین که یک معلول استفاده میکنه باید خیلی خوب باشه که شخصی داره رانندگی میکنه لذت ببره.
    شرکت چری یا مدیران خودرو لطف کنیدتحصیلات اقساط سه یا پنج ساله بزارید با سود چهار درصد
    با شرایطی که ما معلولین بتوانیم سوار یک خودرو خوب شویم.
    به امید روزی که یک معلول براش شرایت زندگی مثل یک آدم سالم باشه.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.