مکمل بنزین
گوناگونخبر

کیا یک سدان اسپرت تولید می‌کند!

کیا برای اولین قصد دارد از اوایل سال آینده وارد بخش جدیدی از تولیدات خودرویی یعنی سدان‌های اسپرت شود. مدل جدید کیا CK نام دارد، تلاش خواهد کرد که مردم را از خرید BMW سری 4و آئودی 5 باز دارد. جزئیات زیادی از خودروی جدید کیا در دست نیست، اما ظاهرا این خودرو در سه مدل مختلف و با موتورهای 2 لیتری ، 2.2 لیتری و 3 لیتری عرضه خواهد شد. تولید این خودرو در کارخانههای کمپانی کیا در نزدیکی سئول کره جنوبی آغاز خواهد شد. در طراحی این محصول از کامپکت ریو استفاده شده است. پس از تولید اولیه، خط تولید انبوه آن در مه سال 2017 به کشور مکزیک منتقل می‌شود.

Kia-Novo-Concept-4a

کیا با همکاری شرکت هیوندای که حدود 34 درصد از سهام کیا را در اختیار دارد در تلاش است تا تبدیل به یک برند لوکس شود و ظاهرا در این مسیر به فکر تولید یک سدان اسپرت برای جذب مشتریان جوان افتاده است.

دیو سالیوان، تحلیلگر و مشاور AutoPacific در رابطه با این تصمیم کیا می‌گوید که این کمپانی راه تازه‌ای برای حفظ بروز بدون محصولات خود یافته است و سرمایه‌گذاری ویژه‌ای بر روی خریداران جوان کرده و انتظار دارد که خودروهای جدید آن جای گزین مناسبی برای سری 3 محصولات BMW باشند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا