مکمل بنزین
خبرداخلی

زمان عرضه و قیمت وانت ريچ زامياد در ایران

وانت ريچ زامياد یکی از محصولات جدید شرکت زامیاد است که به نظر می‌رسد در سالی که مشکلات اقتصادی بر صنعت خودروسازی کشور سایه انداخته یکی از امیدهای بزرگ برای این شرکت خودروسازی باشد عرضه خواهد شد و با توجه به مشخصاتی که از وانت ريچ زامياد در دست داریم باید آن را یکی از محصولات با کیفیت داخلی بدانیم که با عرضه آن شاید تحول خوبی در بخش پیکاپ‌ها ایجاد شود.

به گزارش چرخان، محمد زارع پوراشكذری مديرعامل شركت زامياد در حالی در مراسمی که روزهای گذشته برگزار شد از اولین وانت ريچ زامياد تولید شده این شرکت رونمایی شد و کارکنان این شرکت جشن آغاز تولید این خودروها را برگزار کردند و به نظر می‌رسد که زامیاد به یکی از شرکت‌های فعال در زمینه خودروهای داخلی تبدیل می‌شود که چند هفته گذشته نیز از یک کراس اوور بسیار با کیفیت رونمایی کرده بود.

مدیرعامل این شرکت در جمع کارگران از تلاش شبانه روزی آنها قدردانی کرد و گفت: تلاش‌های کارگران زامیاد در مجموعه گروه خودروسازی سایپا بسیار پربار بوده و همیشه جزو موثرترین‌ها در این زمینه بوده است. تلاش‌های شبانه روزی متخصصین و کارگران زامیاد به قدری بالا بوده که در سه ماه توانستند تجهیزات لازم را مستقر کنند و به سرعت ظرفیت تولید روزانه این خودرو را به روزی 20 دستگاه برسانند که قطعا در بین گروه خودروسازی سایپا و شرکت‌های فعال در این زمینه بسیار قابل توجه است.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر برنامه‌ریزی ما برای افزایش ظرفیت تولید وانت ريچ زامياد به 40 دستگاه در روز است که به نظر می‌رسد با توجه به متخصصینی که در اختیار داریم این مهم عملیاتی خواهد شد. ما از نیروهای متعهد و بسیار متخصص بهره مند هستیم که ظرفیت بالای ما را برای توسعه هر چه بیشتر در زمینه تولیدات محصولات تجاری نشان می‌دهد و برنامه ریزی ما برای آینده همین است که بتوانیم بیش از گذشته به تولید محصولات تجاری بپردازیم.

محمد زارع پوراشكذری در ادامه گفت: عرضه وانت ريچ زامياد باعث شده تا سبد محصولات شرکت زامیاد متنوع‌تر شده و بتوانیم نیاز بیشتری از مشتریانمان را برطرف کنیم. طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال جاری نسل جدید وانت ریچ را به بازار عرضه خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم این روند فعلی را ادامه دهیم.

گفتنی است که طبق شنیده‌ها از گروه خودروسازی سایپا پروسه تولید این خودرو با توجه به سابقه و همچنین برنامه ریزی این گروه برای افزایش فعالیت‌های زامیاد در بازار خودروهای تجاری به این شرکت واگذار شده است و با توجه به انواع مختلف خودروهایی که در پارکینگ‌های این شرکت مشاهده شده باید نیمه دوم 97 را ماه‌های پر خبر این شرکت بنامیم.

در مورد قیمت وانت ريچ زامياد هنوز اظهار نظری نداشته‌ایم و به نظر می‌رسد با توجه به وضعیت بازار خودرو باید شاهد اعلام قیمت دقیق این خودرو در زمستان سال جاری باشیم که قطعا رقمی در حدود 200 میلیون تومان خواهد بود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا