مکمل بنزین
خبرداخلی

زمان و مکان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو

برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در صنعت خودرو کشور چند سالی است که با جدیت فراوانی پیگیری شده و شهرهای مختلف در کشورمان میزبان نمایشگاه‌های بین المللی و کشوری مختلف در حوزه خودروسازی هستند که در همین راستا به زودی نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو برگزار می‌شود که با توجه به وضعیت پیش آمده برای خودروسازی کشور یکی از نمایشگاه‌های بسیار مفید برای ادامه حیات این صنعت خواهد بود.

به گزارش چرخان، سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو در حالی در تهران برگزار خواهد شد که بسیاری از اتفاقات و رویدادهای بین المللی حوزه خودرو در چندماه اخیر ملغی شده و عملا صنعت خودروی ایران را وارد فاز جدید بحران نموده است که به نظر می‌رسد با توجه به نیاز کشور برای حضور شرکت‌های مختلف برای تامین قطعات و مواد اولیه لازم برای خودروسازان داخلی، باید شاهد اتفاقات خوبی در این رویداد بین المللی باشیم.

البته گفتنی است که این نمایشگاه در حالی برگزار خواهد شد که به نظر می‌رسد وجهه بین المللی آن صرفا با حضور بعضی از شرکت‌های چینی تحقق پیدا کند که در این صورت نیز برای خودروسازان ما که اکثرا مونتاژکاران خودروهای چینی هستند مفید واقع خواهد شد. البته گفتنی است که طبق ثبت نام‌های صورت گرفته از 9 کشور در این نمایشگاه حضور خواهند یافت که باید دید به دلیل برگزاری این نمایشگاه پس از 13 آبان چه تعداد از این شرکت‌ها عملا در ایران حضور پیدا خواهند کرد.

محمد خضرایی قهرمانی مدیرعامل شرکت بازرگانی بین‌المللی ایدرو که یکی از مسئولین این نمایشگاه محسوب می‌شود در مصاحبه‌ای پیرامون آن گفت: سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران در نوع خود یکی از بزرگترین نمایشگاه های این حوزه در خاورمیانه محسوب می‌شود. تابه حال چیزی در حدود 700 شرکت اعلام حضور کرده‌اند و ثبت نام خود را انجام داده‌اند. البته پیش بینی می‌کنیم که تا روز برگزاری نمایشگاه شرکت کنندگان افزایش خواهد یافت و پیش بینی ما از استقبال بالاتر از این نمایشگاه است.

وی در ادامه افزود: با توجه به بین المللی بودن نمایشگاه چیزی در حدود 185 شرکت از 9 کشور فرانسه، یونان، ترکیه، چین، تایوان، کره جنوبی، هند، ایتالیا و لهستان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت که الباقی شرکت‌های ثبت نام کننده داخلی هستند. این نمایشگاه در فضای بالغ بر 27 هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که شرکت‌هایی از ترکیه، چین، تایوان، کره جنوبی و هند به صورت پاویون در این نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد.

این مقام مسئول در ادامه گفت: 12 همایش و کارگاه تخصصی با حضور متخصصین برگزار خواهد شد که شرکت کنندگان می‌توانند از آنها استفاده کنند.

گفتنی است این نمایشگاه از 21 تا 24 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا