مکمل بنزین
خبرداخلی

محیط زیست: معاینه فنی خودرو باید جدی گرفته شود!

معاینه فنی خودرو که این روزها به دلیل اجرایی شدن مرحله دوم طرح پایش ترافیک شهرداری تهران به یک مساله بسیار مهم تبدیل شده و مردم زیادی نسبت به این موضوع واکنش‌هایی داشته‌اند با شدت بسیار بالایی در حال اجرا شدن است که معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست در همین رابطه نسبت به جدی گرفتن این موضوع تذکر داد.

به گزارش چرخان، معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست در مصاحبه‌ای پیرامون وضعیت معاینه فنی خودروها گفت: ما در حال حاضر در بدو ورود به فصل سرد سال هستیم و خودروها که نقش زیادی در آلایندگی هوا دارند بایستی معاینه شوند و نسبت به این کار جدیت زیادی صورت بگیرد.

وی در ادامه افزود: ما انتظار داریم که همه به قانون احترام بگذارند و با پیگیری دقیق و منظم این موضوع نسبت به کاهش آلودگی هوا همت ویژه‌ای را انجام دهند. همه دستگاه‌های ناظر و مجری باید به صورت منظم نسبت به عملیاتی کردن وظایفشان اقدام کنند.

مسعود تجریشی در ادامه گفت: وقتی نمی‌توانیم اتوبوس‌ها و ناوگان حمل و نقل عمومی را نوسازی کنیم بایستی نسبت به خودروها و معاینه فنی آنها جدیت بیشتری داشته باشیم. ما برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی به منابع مالی نیاز داریم که با وجود تحریم‌ها کار را برای سخت کرده است. در صورتی که شرکتی مانند هیوندای تا 5 سال محصولات خود را به ما می‌فروخت تنها می‌توانستیم ناوگان خود را به روز کنیم.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا