مکمل بنزین
خبرداخلی

واکنش روابط عمومی مدیران خودرو به فروش زیر قیمت تیگو7 در بازار!

قیمت تیگو7 در بازار یکی از عجیب‌ترین خبرهایی است که در بسیاری از رسانه‌ها منتشر می‌شود چرا که در بازار گران این روزهای خودروهای داخلی و خارجی نه تنها بالاتر از قیمت کارخانه معامله نمی‌شود بلکه آگهی‌های موجود نشان می‌دهد حتی خریداران این خودرو می‌توانند با چیزی در حدود 10 میلیون تومان پایین‌تر از قیمت کارخانه صاحب آن شوند که اتفاقی عجیب به نظر می‌رسد!

به گزارش چرخان، قیمت خودروهای خارجی این روزها به قدری بالا رفته است که تفاوت قیمت رسمی و بازار آنها به اندازه‌ای متفاوت است که عملا شرکتهای واردکننده امکان عرضه ندارند و از سوی دیگر خبری از کاهش قیمت در بازار آزاد نیز نیست ولی این اتفاق نه تنها برای تیگو7 رخ نداده بلکه مشتریان برای خرید این خودرو حتی نیاز نیست به پیش فروش‌های بلندمدت مدیران خودرو مراجعه کنند و به راحتی و در عرض چند ساعت می‌توانند از بازار آزاد و با قیمت پایین‌تر خریداری کنند!

این خبرها که در چرخان و سایر رسانه‌های خودرویی منتشر شده بود به قدری اوج گرفت که روابط عمومی مدیران خودرو وارد گود شد و نسبت به آگهی‌های این‌چنینی واکنش نشان داد و به کل موضوع فروش تیگو7 با قیمت زیر کارخانه را رد کرد.

مدیران خودرودر پیام روابط عمومی این شرکت آمده است که آگهی‌های مذکور از یکی دو شرکت فروش خودروهای خارجی نشات می‌گیرند و به طور کلی این شرکت‌ها قصد سو استفاده از خودروی موفق مدیران خودرو را دارند و به طور کلی خودرویی با این قیمت در بساط آنها وجود ندارد و مشتریان نباید به آگهی‌های این چنینی توجه داشته باشند.

نکته جالب‌تر این ماجرا جایی است که فضای مجازی را نیز مقصر دانسته و برخی از شبکه‌های اجتماعی را نیز در این امر مقصر دانسته است که به نظر می‌رسد این موضوع کمی عجیب و افراطی باشد چرا که قطعا بسیاری از خبرهای تهیه شده در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های خبری از آگهی‌هایی است که اتفاقا شماره موبایل شخصی دارند و به وفور در سایت‌های نیازمندی‌ آنلاین وجود دارند.

همچنین روابط عمومی این شرکت اعلام کرده است که از مجاری قانونی نسبت به پیگیری موضوع اقدام خواهند کرد و از شرکت‌های مذکور شکایت می‌کنند ولی به نظر می‌رسد در صورتی که قیمت خودروهای این شرکت در بازار واقعی بالاتر از چیزی باشد که در ظاهر مشاهده می‌کنیم عملا مشتری هر آن‌چیزی که به صورت نقدی پرداخت می‌کند مبنا قرار داده و این شرکت نباید نسبت به این آگهی‌ها واکنش خاصی نشان دهد!

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. کلا خودروساز های بم گرون فروشن
    منم از کارمانیا byd s7 خریدم سال قبل که دلار آزاد ۴۳۰۰ بود نصف پول رو دادم اما الان قیمت رو دو برابر کردن و اون نصفه دیگه برام ۳ برابر حساب میکنن
    مواظب پولتون باشید
    ماشین از بازار بخرید و دنبال اینجور شرکتا نرین

  2. من نه خودروی چینی دارم و نه دوس دارم داشته باشم
    رویه ی مدیران خودرو را تحسین میکنم و نشان دادن التهاب بازار کار خوده خودروسازان است
    مدیران خودرو با تلاش فراوان خودروهای خود را هرگز از عرضه به بازار قطع نکردو به فکر منافع هنگفت مثل سایپا و ایران خودرو و پارس خودرو نیست که با پیش فروش بلند مدت و عرضه ی کم باعث التهاب بازار شود
    خصوصی و بدون کوچکترین کمک و همیشه در حال به روز رسانی بوده و هست اولین شاسی بلند ارزان و قسطی را در اوایل دهه ی 90 به مردم ارائه داد و بازار هاچ بکها را تنوع داد
    بالطبع باید دشمنانی داشته باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا