مکمل بنزین
گوناگونخبر

خودروی دزدیده شده با یادداشت سارق به صاحب برگردانده شد!

بنا به گزارش خبری Grand Theft Auto اغلب اوقات خودروهای دزدی دیگر پیدا نمی‌شوند ولی به تازگی خودرویی در ایالات متحده آمریکا به سرقت رفت و سارق بعد از مدتی خودروی دزدیده شده را به همراه یادداشت به صاحبش برگرداند.

اصولا وقتی خودرویی دزدیده می‌شود شما باید به پاسگاه یا اداره کلانتری محل رفته و اعلام سرقت مال از دست رفته خود را بکنید و اگر خوش شانس باشید بعد از چند وقت شاید از اداره به شما اطلاع داده شود که برای شناسایی مال دزدی به اداره بروید و مالتان را پس بگیرید. خیلی کم پیش می‌آید که مال دزدی شده خود را دوباره بدست آورید.

خانم پاملا بارکر، یکی از شهروندان لویی ویل در آمریکا در تاریخ 4 نوامبر اعلام کرد که خودرویش که GMC آکادیا بود از خانه‌اش به سرقت رفته است. بعد از این اتفاق وحشتناک برای این شهروند خانم بارکر به اداره پلیس محل زندگی‌اش رفت تا مسئله سرقت را در میان بگذارد و حتی این مسئله دزدی را با شبکه‌های مجازی در جریان گذاشت.

در این مدت چندین هفته این خانم تمام محله و حتی شهر را گشت تا اثری از خودرویش پیدا کند ولی به جواب نرسید ولی سه روز قبل در کمال ناباوری خودرویش را در خیابان محل زندگی‌اش پیدا کرد که سالم و به همراه یک برگه یادداشت پارک شده بود. در نامه سارق برای مالک نوشته بود:

” سلام خانم پاملا بارکر، درباره سرقت خودرویتان پوزش می‌طلبم. من توانستم درب خودرویتان را باز کنم و کلیدهایتان را بردارم و با خودرویتان رانندگی کنم. من واقعا شرمنده شما هستم به دلیل اینکه می‌دانم و درک می‌کنم چقدر سخت است که خودرو نداشته باشی و به همین دلیل من خودرویت را برگرداندم. دوباره از شما معذرت خواهی می‌کنم و نمی‌دانم چگونه این مشکل را حل کنم ولی به هر حال باید خودرویتان را برمی‌گرداندم. با تشکر فراوان”

خانم بارکر نمی‌توانست باور کند این اتفاق برایش رخ داده است و توانسته دوباره خودرویش را ببیند و تمام احساس خشم و نفرت خود با خواندن این یادداشت محو شده دید. وی حس کرد که این دزد کار درستی را انجام داده و این کار را به عنوان یک قرض به فردی که احتیاج موقت به خودرو برای چند روز دارد، دید. البته وی فهمید که دیگر کلیدها و سوئیچ خودرو را درون کابین قرار ندهد و همین درس بزرگی برای وی شد. آیا تا به حال دیده‌اید خودروی دزدی شده به صاحبش برگردانده شود؟ داستان شما چیست؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا