مکمل بنزین
خبرداخلی

بازار در انتظار آریزو6 چینی؛ آیا مشتریان راضی خواهند شد؟

آریزو6 یکی از خودروهایی است که توسط شرکت مدیران خودرو وارد کشور شده و کارهای رسانه‌ای زیادی برای این خودرو در کشورمان انجام شد که از جمله آن تورهایی بود که برای این خودرو در نظر گرفته شد که به صورت پیشاپیش و با وضعیت فعلی بازار خودرو به وضوح مشخص بود که مشتریان بدون توجه به نتایج این تست اقدام به خرید و پیش خرید این خودرو خواهند کرد.

به گزارش چرخان، چندی پیش بود که آریزو6 در تهران به صورت رسمی رونمایی شد و توسط مسئولین شرکت مدیران خودرو شریک تجاری شرکت چری در ایران به اهالی رسانه معرفی شد که به نظر می‌رسید در نبود بسیاری از خودروهای با کیفیت دنیا این خودرو به اندک امیدی در بین مردم و اهالی بازار تبدیل خواهد شد که مورد توجه آنها قرار گرفته و مشتریان زیادی خواهد داشت.

چری آریزو 6 چری آریزو6مدیران خودرو طبق روال معمول ورود خودروهای جدیدش ابتدا در کارشوها اقدام به رونمایی از آریزو6 کرد که ابتدا در مشهد مقدس این اقدام انجام شد و سپس به ارگ تهران آمد و واکنش‌های زیادی را نسبت به محصول جدیدش شاهد بود طبق خبرهای واصله این خودرو به کارشو‌های دیگری از شهرهای شیراز و اصفهان و کیش نیز خواهد رفت تا پروسه رونمایی از این محصول و معرفی آن به مشتریان مختلف از سرتاسر کشور انجام شود.

این اقدامات مدیران خودرو در حالی انجام می‌شود که شرکت‌های دیگر به شدت با مشکلات فراوان دست و پنجه نرم می‌کنند و این شرکت‌ها که قبل از این با فروش بسیار پایین محصولاتش روبرو بود و به تازگی توانسته طعم پیش فروش‌های بلندمدت را بچشد و بسیاری از محصولاتش را با موعد 90 روزه به مشتریان بفروشد در حال قدرت نمایی است. چندی پیش نیز خبر فروش پایین‌تر از قیمت کارخانه تیگو7 این شرکت باعث شده روابط عمومی مدیران خودرو نسبت به آن واکنش نشان داده و به طور کلی آن را تکذیب کند که مشاهدات مردم و اهالی رسانه از بازار خلاف این موضوع را ثابت میکرد.

چری آریزو 6
برنامه چری برای عرضه آریزو 6 در ایران چیست؟

یکی از نکات عجیب گزارش‌های منتشر شده از آریزو6 این است که گفته می‌شود مشتریان حاضر در کارشوهای مدیران خودرو این خودرو را با خودروهای فرانسوی اشتباه گرفته‌اند که البته به نظر می‌رسد بیش از آنکه یک اتفاق طبیعی باشد بزرگنمایی عجیبی است که برای داغ کردن جذابیت‌های این خودرو انجام می‌شود.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام
    مردم خودشون دیدن و گفتن و حتما شباهتی بوده که بهش اشاره کرده اند ( چون طراحی این خودرو توسط طراحان اروپایی بوده است)
    در بخش طراحی کاملا رقیب النترا و سراتو و …. هستش و طراحی عالی داره و توی این بخش چیزی کم نداره ،و از لحاظ فنی هم بروز و پیشرفتست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا