مکمل بنزین
خبرداخلی

جولان قیمت پژو 207 صندوقدار اتوماتیک و خریداران عجول!

پژو 207 صندوقدار اتوماتیک که حدود یکسالی است خبر ساز شده و در بهار سال جاری اولین سری پیش فروش این خودرو انجام شد و مورد استقبال مشتریان قرار گرفت ولی تحریم‌های آمریکا علیه صنعت خودروسازی کشور باعث شد تا پژو عملا دست ایران‌خودرو را برای تولید این خودرو خالی بگذارد که همین اتفاق منجر به تاخیر در تحویل پژو 207 صندوقدار اتوماتیک توسط این شرکت شد ولی قیمت بازار این خودرو نیز برای خود قصه‌ای مفصل دارد!

به گزارش چرخان، قیمت پژو 207 صندوقدار اتوماتیک توسط گروه خودروسازی ایران‌خودرو 104 میلیون تومان تعیین شد تا یک رکورد جدید برای خودروهای داخلی ثبت شود و در حالیکه بسیاری از مشتریان این خودرو با امید به خرید خودرویی اتوماتیک و جدید با قیمت حوالی 60 میلیون تومان ثبت نام کرده بودند حالا با یک خودروی صد میلیونی روبرو شدند که اغلب چاره‌ای جز فروش آن در بازار نداشتند ولی این فروش همراه با سودی شده است که بعضا به چیزی نزدیک به 90 درصد است!

پژو 207 صندوقدار اتوماتیکاین خودرو که با 15 میلیون تومان تخفیف ایران‌خودرو برای ثبت نامی‌های سری اول آن عرضه شده بود و چیزی در حدود 3 میلیون تومان نیز به عنوان سود مشارکت و تاخیر در نظر گرفته شده بود که هزینه نهایی آن را به حوالی 80 میلیون تومان رسانده بود که در حال حاضر با قیمت‌هایی در حدود 150 تا 160 میلیون تومان به فروش می‌رسد و این یعنی سود 90 درصدی برای ثبت نام کنندگان آن که قطعا در بین آنها دلالان زیادی نیز وجود دارند.

نکته جالب‌تر در مورد معاملات این خودرو استقبال خریدارانی است که گویا از کاهش احتمالی قیمت این خودرو خبر ندارند و مصرانه به دنبال خرید سری اول این خودروها هستند. با توجه به سابقه‌ای که از بازار دیده‌ایم باید شاهد قیمت این خودرو در بازار باشیم چرا که هنوز بسیاری از ثبت نام کنندگان این خودرو، خودروی خود را تحویل نگرفته‌اند و به محض ورود تعداد بالایی از این خودروها شاهد افت قیمت خواهیم بود که کارشناسان پیش بینی قیمت 130 میلیون تومانی را برای آن کرده‌اند.

پژو 207 صندوقدار با موتور TU5 و قدرت 105 اسب بخار با گشتاور 142 نیوتون متر به بازار عرضه شده است که تفاوت خاصی با نسخه هاچبک نداشته است. استفاده از گیربکس اتوماتیک و همچنین استاندارد آلایندگی یورو 5 از جمله ویژگی‌هایی است که برای این خودرو قید شده است.

گفتنی است که طبق شنیده‌ها از ایران‌خودرو به نظر می‌رسد که تولید این خودرو با گیربکس اتوماتیک به احتمال فراوان به مشکلات زیادی همراه خواهد بود که احتمالا منجر به تولید نسخه دستی آن خواهد شد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. نظرمن کموبیش ماشین به بازاربدهیدوگرن ایده کسی نمیداندبازاربه کجامیرودخیلی خودروگرانشداست درمانی شمانیازبه حمایت داشتید مردم کوتای نکردند جمعیت ایران نیازبه حمایت شمادارنداگرامکان. دارد

    1. به نظر من شما کلاس نهضت سواد آموزی بروی بهتر از این است که در باره ماشین نظر بدهی !!

  2. سلام محمد هستم :من حدود 2 ماه هست 207 صندوقدار اتومات خریدم خیلی راضی هستم مخصوصا برای ترافیک تهران فوق العاده هست مدل 97 این خودرو نسبت به 98 خیلی عالی ودارای اپشن بهتری نسبت به 98 میباشد وگیربکس مدل 97 نیز بهتر از 98 میباشد درصورتی که تمایل به خرید دارید حتما مدل 97 تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا