Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

پژو 508L در نمایشگاه خودرو گوانجو رونمایی شد

بسیاری از خودروسازان مشهور جهان برای به دست گرفتن بازار کشورهای آسیایی سعی می‌کنند مدل‌های خود را بنا به تقاضاهای بازار مربوطه تغییر دهند. چند روز پیش هم پژو 508L در نمایشگاه خودرو گوانجو برای شهروندان چینی رونمایی شد. در این نمایشگاه خودروهای سدان دیگری از برندهای آئودی و A6L برای این بازار به نمایش گذاشته شدند.

سدان پژو 508L نسبت به مدل‌های اروپایی خود حدود ۵۵ میلی‌متر در فاصله بین محور چرخ‌ها کشیده‌تر هست و حالا فاصله بین دو محور به ۲۸۴۸ میلی‌متر رسیده است. جالب است بدانید که فاصله بین دو محور زیاد نشده است بلکه مسئولان پژو اعلام کرده‌اند که این نسخه چینی حدود ۱۰۰ میلی‌متر درازتر نسبت به مدل اروپایی شده که ۴۸۵۶ میلی‌متر شده است. یکی دیگر از تفاوت‌ها مابین نسخه چینی و اروپایی این مدل در طراحی عقب خودرو هست که در نسخه اروپایی تیپ هاچبک مورد استفاده قرار می‌گیرد ولی برای بازار چین به دلیل تقاضای زیاد خودروهای سدان صندوق عقب به این مدل اضافه شده و به فروش خواهد رسید. به عبارت دیگر این سدان چهار درب در واقع همان هاچبک ۵ دربه اروپایی است که در نمایشگاه‌های این قاره سبز می‌توانید ببنید.

تولید پژو 508L با همکاری دو شرکت خودروسازی پژو و Wuhan چین انجام می‌شود و بنا به سلایق چینی‌ها داخل کابین تزئین خواهد شد. برای مثال پنجره درب‌های این خودرو بسیار بزرگ طراحی می‌شوند تا به راحتی سرنشینان دید بیشتری به بیرون داشته باشند.

به علاوه در داخل خودرو صفحه نمایش دیجیتالی ۱۲.۳ برای نشان دادن اطلاعات اصلی در کنار صفحه لمسی ۱۰ اینچی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات تعبیه خواهد شد که پژو این تجهیزات را به اسم i-Cockpit می‌شناسد. این خودروی جدید سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ وارد بازار خودروهای چین خواهد شد و به رقابت با خودروهای سدان دیگر مانند مدل‌های 301، 308 و 408 خواهد رفت. نظر شما درباره پژو 508L چیست؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.