مکمل بنزین
خبرداخلی

بازار خودروی ایران در انتظار چری تیگو7 جدید

این روزها بازار خودروهای خارجی به قدری بهم ریخته است که دسترسی به خودروهای با کیفیت و معتبر خارجی عملا غیرممکن شده و گزینه‌های در دسترس مردم به چند گزینه چینی محدود شده است که از جمله آنها می‌توان به چری تیگو7 اشاره کرد که البته حواشی زیادی نیز برای این خودرو وجود دارد ولی نسخه جدید این خودرو طراحی شده و به نظر می‌رسد که به زودی در ایران شاهد آن خواهیم بود.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی چری که از جمله شرکت‌های فعال این روزهای بازار خودروهای خارجی کشورمان است و شریک تجاری آن در کشورمان به خوبی توانسته سهم خود را در بازار افزایش دهد، اقدام به طراحی نسخه جدید چری تیگو7 کرده که به نظر می‌رسد به زودی آن را روانه بازار ایران خواهد کرد تا مدیران خودرو به نمایندگی از چری بتواند هر چه بیشتر پاسخگوی نیاز مشتریانی باشد که از دسترسی به خودروهای با کیفیت محروم مانده‌اند.

مدیران خودرو چری تیگو7بازار خودروهای چینی به قدری داغ شده که مدیران خودرو شاید برای اولین بار توانسته‌ فروش محصولات خود را به پیش فروش‌های بلند تبدیل کرده و از ارائه تسهیلات 60 درصدی و دیگر مزایای خریدی که معمولا توسط این شرکت برای جذاب‌تر کردن فروش عرضه میشد، معاف شود. این شرکت مونتاژکننده محصولات چینی که به تازگی چری آریزو 6 را به مشتریان خود معرفی کرده و در حال حاضر شهر به شهر برای نمایش این خودرو می‌چرخد، به زودی محصولات جدیدی از چری را به بازار ایران معرفی خواهد کرد.

نکته قابل ذکر پیرامون این خودروهای چینی افزایش قیمتی است که در تولید اکثریت آنها اعمال شده است و بعضا نسبت به چندماه قبل چیزی در حدود 100 درصد افزایش قیمت داشته‌اند که هیچ نظارتی روی عملکرد آنها نبوده است. این افزایش قیمت محصولات چینی به قدری بالا بوده است که بعضا در محصولاتشان اختلاف قیمت بازار و کارخانه نه تنها بالا نبوده بلکه در بعضی از محصولات حتی قیمت بازار کمتر از قیمت کارخانه است!

طبق شنیده‌ها به نظر می‌رسد که پس از یکسال که تیگو7 راهی بازار خودروهای خارجی شده، نسخه جدید این خودرو به زودی وارد کشور خواهد شد و پس از اقدامات اولیه که معمولا فضاسازی رسانه‌ای و بازاریابی اولیه است به مشتریان متقاضی خرید این خودرو عرضه خواهد شد. البته گفتنی است که طبق شنیده‌های موثق از این شرکت باید گفت که قیمت عرضه این خودرو چیزی بالاتر از 300 میلیون تومان خواهد بود و با این مبلغی که تا همین چند ماه گذشته میشد از برندهای معتبر، خودرو خرید کرد، حالا به یک خودروی چینی نزول پیدا کرده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا