مکمل بنزین
گوناگونخبر

نیسان مورانو جدید در راه است

مورانو را می‌توان یکی از محبوب‌ترین خودروهای نیسان دانست که همواره تغییر و تحول مناسبی داشته است. این کراس‌اوور ژاپنی به‌تازگی با پوشش خاص در سطح خیابان شکار شده است. پوشش خاص این خودرو باعث شده تا تغییرات آن چندان مشخص نباشند اما می‌توان حدس زد که چه تغییراتی در مورانوی جدید اعمال خواهد شد.

بزرگترین تغییرات در قسمت جلویی آن رخ داده که ناحیه سپر و چراغ‌ها را شامل می‌شود. پنجره مشبک V شکل هنوز آشکار است، اما به نظر می‌رسد دارای یک محفظه متفاوت نسبت به گذشته است. بنظر می‌رسد برخی قسمت‌های کوچک برای شباهت بیشتر به ماکسیما از این خودرو برداشته شده و به مورانو آورده شده‌اند.

تغییرات کوچکتر نیز در پشت وجود دارند. مهندسان نیسان سعی کردند تا چراغ های عقب را پنهان کنند، اما این عکس ها نشان می دهد که چراغ ها دارای طرح کمی متفاوت هستند. ما نگاهی به داخل کابین نداشته‌ایم، اما احتمالا این شرکت تنها تغییرات کوچک را در کابین اعمال می‌کند.

برای مدل سال 2018، نیسان مورانو را با یک کنسول مرکزی جدید شده و نمایشگر سرگرمی 8 اینچی شاهد بودیم. این شرکت همچنین در تمامی مدل‌ها، سیستم‌های استاندارد اضطراری و سیستم های پیشرفته هشدار را ارائه داد. علاوه بر این، هشدار نقطه کور و هشدار برخورد عقب بخشی از آپشن های مدل فول بودند.

Murano در حال حاضر با موتور 3.5 لیتری V6 با 260 اسب بخار قدرت (193 کیلووات) و 240 پوند فوت (325 نیوتن متر) گشتاور در دسترس است. شایعات نشان می‌دهد که SUV تازه می‌تواند موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ نیسان را در خود جای دهد که 248 اسب بخار (185 کیلو وات) و 280 پوند فوت (380 نیوتن متر) خروجی دارد.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا