مکمل بنزین
خبرداخلی

وضعیت سیتروئن C3 و تحویل خودروهای پسابرجامی!

سیتروئن C3 از جمله خودروهایی است که پس از برجام توانسته وارد صنعت خودروسازی کشور شود و اولین خودروی تولیدی سایپا کاشان پس از این توافقنامه بزرگ لقب بگیرد ولی شروع تولید این خودرو همزمان شد با خروج آمریکا از برجام که عملا آینده روشن این خودرو در ایران را به یک گره کوری تبدیل کرد که حالا پس از گذشت ماه‌ها هنوز تکلیف سیتروئن C3 مشخص نیست!

به گزارش چرخان،  سایپاسیتروئن به دلیل عدم توانایی در تحویل خودروهای مذکور که بایستی در شهریور ماه سری اول آن را تحویل مشتریان می‌داد توضیحاتی را ارائه کرد که این توضیحات نشان دهنده اوضاع مبهم تولید سیتروئن C3 در کشورمان است.

سیتروئن C3حسین مومنی، معاون استراتژی و بازاریابی فروش سایپا سیتروئن در مصاحبه‌ای اعلام کرد: وضعیت فعلی ماحصل اتفاقاتی که در ماه‌های اخیر گریبان‌گیر صنعت خودروسازی شده است که از جمله این اتفاقات نوساناتی است که در نرخ ارز شاهد آن هستیم و اتفاقاتی که در سطح بین المللی وجود دارد. همچنین مشکلاتی در زمینه ترخیص قطعات داشتیم که همگی منجر به عدم توانایی شرکت در تحویل تعهدات خود شده است.

وی در ادامه افزود: ما تمام تلاس خود را برای تحویل خودروهای سیتروئن C3 انجام می‌دهیم و امیدواریم هر چه زودتر این تعهدات عملیاتی شوند. ما دو هزار ثبت نام برای این خودرو داشتیم که طبیعتا موظف به تحویل آنها هستیم و تمام تلاشمان را برای تحویل این خودروها انجام می‌دهیم که البته باید به مشکلات ما در تامین قطعات و تولید این خودرو توجه شود ولی به دنبال این هستیم که با رفع مشکلات مذکور تولید این خودرو را به سرانجام برسانیم.

سیتروئن C3 پژو 2008 و سیتروئن C3معاون استراتژی و بازاریابی فروش سایپا سیتروئن در ادامه با اشاره به شایعات پیرامون تحویل این خودرو گفت: ما در حال تاش برای تولید این خودرو هستیم و در صورت تکمیل شدن تولید این خودروها از طریق روابط عمومی این شرکت اقدام به اطلاع رسانی خواهیم کرد و جزئیات مربوط به آنها را به اطلاع مشتریان خواهیم رساند.

همچنین گفتنی است که قبل از این سایپا گفته بود که خودروهای تعهد شده را علیرغم تاخیر در تحویل، تحویل خواهد داد ولی به دلیل مشکلاتی که در صنعت خودروسازی کشور وجود دارد عملا این اتفاق با سختی هایی همراه خواهد بود. قبل از این، سایپا پیرامون محصولات رنو نیز اعلام کرده بود که مشکلی در تحویل خودروها نخواهد داشت ولی با صدور بخشنامه‌های مختلف سعی در منصرف کردن مشتریانش داشت که علیرغم امتیازات مختلفی که مشتریان داد، در این امر موفق نبود.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا