مکمل بنزین
خبرداخلی

تکلیف محصولات رنو گروه خودروسازی سایپا مشخص شد

گروه خودروسازی سایپا که این روزها در شرکت‌های مختلف دچار مشکل شده و تولیدات این شرکت اغلب با شایعات زیادی همراه است و حواشی زیادی را برای این شرکت ایجاد کرده در جدیدترین اطلاعیه خود، تکلیف محصولات رنو را مشخص کرد که با توجه به پیش بینی‌های انجام شده، بسیاری از مشتریان عملا چاره‌ای جز انصراف ندارند که با توجه به پیشنهادات قبلی خواهد بود.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که آن دسته از مشتریان محصولات رنو این شرکت می‌توانند طبق بخشنامه زیر اقدامات لازم را انجام دهند که بعضی از تعهدات این شرکت پیرامون محصولات شرکت فرانسوی قابل انجام بوده و مابقی تعهدات یا باید به محصولات دیگر تبدیل شوند و یا اینکه تا مدت نامعلومی صبر کنند.

این شرکت در اطلاعیه صادر شده اعلام کرد که 11800 دستگاه خودرو از محصولات مختلف رنو در انبارهای این شرکت موجود است که 500 دستگاه از خودروهای تکمیل وجه شده طی هفته جاری و الباقی تا دو ماه آینده به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

آن دسته از مشتریانی که در زمان بندی فعلی امکان دریافت خودرو ندارند بایستی برای تامین اقلام ساخت داخل صبر کنند که در صورت پیش روی کارها بدون مشکل عملا تا پایان سال جاری این اقدامات به سرانجام خواهد رسید.

همچنین سایپا تاکید کرده که سود مشارکت و سود تاخیر طبق قرارداد منعقد شده با مشتری پرداخت خواهد شد و مشتریان از این بابت نگرانی نداشته باشند. نکته جالب در این بخشنامه درخواست روابط عمومی سایپا از نمایندگی‌های این شرکت برای مدیریت مشتریان معوق و آتی است تا این شرکت خودروسازی قادر به برنامه ریزی تعهدات باقیمانده باشد که مشخص نیست منظور از مدیریت نمایندگی‌ها چیست!

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا