مکمل بنزین
خبرداخلی

آخرین اخبار از فروش بایک X25 و روند تولید این خودرو + تصاویر

شرکت دیارخودرو از آن دسته شرکت‌هایی است که اوضاع کنونی اقتصاد کشور از سویی باعث بهم ریختن برنامه‌های تولید این شرکت شده و از سوی دیگر منجر به وسیع‌تر شدن بازار این شرکت شده است چرا که با افزایش قیمت شدید محصولات معتبر برندهای خارجی عملا بازار خودروهای بالای 100 میلیون تومان به دست خودروهای چینی و محصولاتی از قبیل بایک X25 دیارخودرو افتاده که به تازگی اولین نمونه های پلاک شده آن وارد خیابان های کشور شده است.

به گزارش چرخان، دیارخودرو که این روزها بدون سر و صدا و جنجال‌های معمول شرکت‌های چینی که اقدام به راه اندازی کارشو و مراسمات مختلف می‌کنند، در حال تولید و مونتاژ خودرویی است که در نگاه اول یک خودروی جذاب به نظر می‌رسد. کراس اوور کوچک بایک X25 خودرویی است که به صورت محدود در سایت تولید این شرکت در گلپایگان تولید می‌شود که با توجه به اوضاع کنونی به نظر می‌رسد نیاز به افزایش آن به زودی حس خواهد شد.

بایک X25شرکت‌های تولید کننده خودروهای چینی که به دلیل دور زدن ممنوعیت واردات خودروهای خارجی اقدام به واردات قطعات منفصله خودروهای چینی می‌کنند و مرحله نهایی اتصال قطعات را در داخل کشور انجام می‌دهند و از معافیت‌های گوناگونی برخوردار می‌شوند این روزها یکی پس از دیگری آغاز به کار می‌کنند که پس از عظیم خودرو می‌توان دیارخودرو را دومین شرکت بزرگ تولید کننده و مونتاژکننده خودروهای چینی دانست.

پیش فروش بایک X25 در آینده نزدیک به صورت عمده انجام خواهد شد و مشتریان می‌توانند طبق شرایط اعلامی دیارخودرو و با موعد تحویل مختلف طبق توان تولیدی کارخانه این شرکت ثبت سفارش نمایند. همچنین شنیده شده است که دیارخودرو در نظر دارد پس از عرضه موفق بایک X25 اقدام به واردات سایر مدل‌های این برند نماید که با توجه به اوضاع کنونی باید این اتفاق را قطعی دانست.

بایک X25در ادامه تصاویری از خودروی پلاک شده بایک X25 را با پلاک جدید تهران مشاهده می‌کنید که به صورت آزمایشی وارد خیابان‌های تهران شده است. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که طراحی بیرون این خودرو نسبتا جذاب بوده و قطعا مورد توجه مشتریان قرار خواهد گرفت ولی تصویر مربوط به داخل این خودرو کمی از مونتاژ نه چندان با کیفیت این خودرو خبر می‌دهد که حس خوبی را به بیننده منتقل نمی‌کند.

بایک X25این خودرو از آپشن‌های مختلف رفاهی برخوردار بوده که از جمله آن می‌توان به نمایشگر 7 اینچی اشاره کرد که در عکس نیز قابل مشاهده است.

پیشرانه بایک X25 یک موتور 1.5 لیتری بنزینی با قدرت 114 اسب‌بخار و گشتاور 148نیوتن‌متر است. این خودرو برای انتقال قدرت به چرخ‌های خود از یک گیربکس 5 سرعته دستی و یا یک گیربکس چهار سرعته اتوماتیک استفاده می‌کند. ظرفیت باک سوخت آن 45 لیتر بوده و از استاندارد Euro V برخوردار است. مصرف سوخت ترکیبی X25 با استفاده از گیربکس دستی و اتوماتیک در صورت پیمایش مسافتی 100 کیلومتری، به ترتیب 6.1 و 6.8 لیتر است.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. من محمد خاشعی از اصفهان
    ترجیح میدم توی این ماشین چینی با این امکانات و تیپ و آپشن بشینم اونم وقتی این ماشین حتی به جای موتور پایدان دوچرخه داشته باشه و مجبور بشم پا بزنم تا حرکت کنه ولی از امکانات و راحتی اون خودم و خانواده م لذت ببریم .
    دوستان بلند نظر و صاحب اندیشه هم بشینن توی پارس و پژو (به اصطلاح فرانسه) خودشون و به ما بخندن وقتی با این شرایط مملکت توانم نمیرسه لکسوس و بنز و پورشه و بی ام دبلیو و… بخرم حداقلش اینه که میتونم مثل همون احساس رو تجربه کنم.
    چینیه…آشغاله…قطعه ش نیست…حیف پوله و و و و….
    اینا رو به خودروسازهای داخلی بگید که بعد چهل سال هنوز به ارابه مرگ به مردم میدن و هنوووووز به پای کوچکترین شرکت چینی هم نرسیدن و هیچوقتم نمیرسن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا