مکمل بنزین
گوناگونخبر

نگاهی به رنو مگان RS تروفی 2019

به تازگی کارخانه فرانسوی رنو در یک رویداد بین‌المللی در پرتقال رنو مگان RS تروفی 2019 را رونمایی کرد. بعضی از خبرنگاران حاضر در این رویداد هم توانستند پشت فرمان این خودرو بنشینند و با آن در پیست مسابقه Estoril رانندگی کنند و تجربه رانندگی را با این خودروی اسپرت کسب کنند.

رنو مگان RS تروفی 2019 یکی از قوی‌ترین نسخه‌های موجود در مدل مگان RS موجود در بازار هست. این نسخه برای پیست مسابقات طراحی شده است و از هندلینگ خوبی برخوردار است. در واقع نسخه تروفی شاسی Cup را به عنوان یکی از تجهیزات استاندارد دارد و این بدان معناست که دیفرانسیل و سیستم تعلیق این خودرو بسیار باکیفیت و کارا طراحی شده است.

مهندسان خودروهای اسپرت رنو برای این نسخه دیسک‌های ترمز جلویی bi-material و رینگ‌های آلیاژ آلومینیومی 19 اینچی قرار گرفته در تایرهای بریجستون پوتنزا با قدرت بالا را در نظر گرفته‌اند. از سوی دیگر این خودروی اسپرت مجهز به پیشرانه 4 سیلندر گازوئیلی توربوشارژ 1.8 لیتری است که می‌تواند حداکثر 296 اسب بخار قدرت خروجی و 400 نیوتن متر حداکثر گشتاور تولید کند. این مشخصات متصل به جعبه دنده 6 سرعته دستی شده است و حتی گزینه انتخابی 6 سرعته اتوماتیک EDC برای این خودرو در نظر گرفته شده است که می‌تواند گشتاور را حتی به 420 نیوتن متر برساند.

قدرت خروجی و گشتاور نسخه استاندارد رنو مگان RS برای مدل جدید نیز ارتقا پیدا کرده است که این دو ویژگی مدیون سیستم اگزوز و پیشرانه توربوشارژ جدید هست. در نتیجه می‌توان اعلام کرد رنو مگان RS تروفی 2019 می‌تواند در 5.7 ثانیه شتاب خود را از 0 به 100 برساند و در جاده‌ها حداکثر سرعتی معادل 260 کیلومتر بر ساعت داشته باشد.

خودروی هاچبک رنو مگان RS تروفی 2019 را اواخر سال میلادی جاری می‌توان سفارش داد و قیمت آن در بازار فرانسه برای نسخه پایه 44100 یورو و نسخه دو کلاچه آن 45900 یورو به فروش خواهد رسید. نظر شما درباره این محصول جدید رنو چیست؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا