Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

سدان و هاچبک مزدا 3 مدل 2019 رونمایی شد

چند روز پیش در نمایشگاه بین‌المللی خودرو لس‌آنجلس خودروسازی ژاپنی مزدا تیپ سدان و هاچبک مزدا 3 مدل 2019 را به طور رسمی رونمایی کرد، البته در این نمایش هنوز جزئیات بیشتری از این خودرو فاش نشده است ولی به طور قطع می‌توان گفت طراحی ظاهری این نسخه به طور کامل تغییر پیدا کرده است.

همانطوریکه در خبرهای قبلی درباره این خودرو منتشر شده بود؛ چهارمین نسل مزدا 3 مدل 2019 طراحی ظاهریش را از کانسپت مزدا Kai گرفته است. در وب‌سایت خبری Jalopnik تصاویر جاسوسی و احتمالی از این خودرو منتشر شده بود و حالا با این رونمایی می‌توان بیان کرد که طراحی ظاهری مزدا 3 مدل 2019 کاملا اقتباس شده از کانسپت مزدا Kai هست.

این خودروی به نمایش گذاشته شده چراغ‌های جلویش باریک هست و منطبق با شبکه توری مشبک مشکی رنگ هست که باعث شده ظاهری خشمگین به این خودرو داده است، به علاوه در زیر سپر جلویی چندین خط کشیده شده است.

سقف هاچبک مزدا 3 مدل 2019 بسیار شبیه به مدل‌های موجود و کانسپت‌ Kai هست که به غیر از سانروف، شیشه عقب خودرو تا قسمتی از سقف خودرو کشیده شده است و متصل به آن شده است. این امر باعث شده که آئرودینامیک خودرو نسبت به مدل‌های قبلی افزایش یافته و بهتر شود.

طراحی و معماری مزدا 3 مدل 2019 از وسایل نقلیه SkyActiv گرفته شده است و در دو تیپ سدان و هاچبک به بازار عرضه خواهد شد. به احتمال زیاد این خودرو مجهز به پیشرانه بنزینی 2.0 لیتری جدید با تکنولوژی SkyActiv-X قدرت خروجی 187 اسب بخار و حداکثر گشتاور 230 نیوتن متر خواهد بود. به علاوه نسخه دیزلی این خودرو مصرف سوخت کمتری خواهد داشت. برای خبرهای بیشتر درباره مزدا 3 مدل 2019 و دیگر محصولات این برند ژاپنی همراه چرخان باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.