مکمل بنزین
خبرداخلی

هن تنگ و فوتون داخلی را در نمایشگاه خودروی تهران خواهیم دید!

بحبوحه فعلی برای صنعت خودروسازی کشور به قدری پیچیده شده است که عملا بسیاری از شرکت‌های خودروساز را از چرخه عرضه و تولید خودرو خارج کرده است ولی فرصت برای شرکت‌هایی همچون عظیم خودرو ایجاد شده تا با راه اندازی خط تولید هن تنگ و فوتون به نیاز مشتریان ایرانی پاسخ داده و خودروهای شاسی بلند قابل قبولی را به آنها عرضه نماید که خبرهای خوبی از این دو خودرو منتشر شده است.

به گزارش چرخان، سومین نمایشگاه خودروی تهران که احتمالا مورد توجه بسیاری از اهالی بازار خودرو قرار خواهد گرفت، به احتمال فراوان در ابتدای زمستان سال جاری و در بازه زمانی 18 تا 21 دی ماه برگزار می‌شود و با وجود تعلیق فعالیت بسیاری از برندهای خارجی عرضه برای برندهای چینی باز شده و آنها در این نمایشگاه حضور بسیار پررنگی خواهند داشت.

هن تنگ و فوتونیکی از برندهای فعال در زمینه تولید خودروهای چینی که اتفاقا از سابقه بسیار زیادی در این بین برخوردار است، عظیم خودرو است که با دو برند هن تنگ و فوتون توانسته جایگاه خوبی در بین مشتریان پیدا کند و با تحویل اولین سری خودروهای مذکور نشان داد که در این وضعیت بهم ریخته کشور نیز می‌توان با مدیریت مناسب، تولیدات خوبی را داشت و تعهدات را در زمان مناسب عملیاتی نمود.

نکته جالب در مورد عظیم خودرو فعالیت این برند در نمایشگاه‌های قبلی بوده است که با معرفی برندهای گوناگون توانسته بود جزو غرفه‌های پربازدید این نمایشگاه‌ها باشد که امسال نیز با توجه عرضه دو خودروی تولید اختصاصی خود به نظر این رتبه را با قدرت بیشتری از آن خود خواهد کرد.

خودروسازی عظیم خودروخودروی ساوانا از برند فوتون اولین محصولی است که در نمایشگاه سال جاری به مشتریان نمایش داده خواهد شد و همچنین ایکس7 و ایکس5 از دیگر محصولاتی است که از برند هن تنگ به مشتریان نمایش داده می‌شود که البته از نوع داخلی سازی آنها خواهد بود و از نمونه‌های وارداتی نخواهد بود.

البته گفتنی است که ساوانا قبل از این در نمایشگاه خودروی مشهد نیز نمایش داده شده بود و اتفاقا مشتریان نمرات بالایی را برای این خودرو در نظر گرفته بودند و مورد توجه آنها قرار گرفته بود که این خودروی اس یو وی یکی از بهترین گزینه‌های مشتریان برای آفرود است.

هن‌تنگدر مورد خودروهای هن تنگ نیز باید گفت که این خودرو با دارا بودن آپشن‌های بسیار زیاد برای مشتریان و قابلیت‌های فنی قطعا در نمایشگاه سوم خودروی تهران مورد توجه بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت و تعداد زیادی از مشتریان و خریداران این خودرو برای بررسی آن به این نمایشگاه مراجعه خواهند کرد ولی با توجه به گزینه‌های دیگر موجود از خودروهای چینی در نمایشگاه به نظر می‌رسد که عظیم خودرو کار آسانی برای قدرت نمایی خواهد داشت.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا