مکمل بنزین
خبرداخلی

آیا امکان واردات و تحویل شاسی بلندهای BISU وجود دارد؟

شاید شما هم در خیابان‌های تهران و سایر شهرهای بزرگ کشور تبلیغات مربوط به شاسی بلندهای BISU را دیده باشید که در اوج بحبوحه ممنوعیت واردات خودروهای خارجی و گران بودن خودروهای معتبر بین المللی خودنمایی می‌کنند و اتفاقا از فروش خوبی برخوردار شده و دور اول فروش شاسی بلندهای BISU با موفقیت بسیار خوبی همراه بوده است ولی آیا با توجه به وضعیت فعلی کشور و شایعات پیرامون سال آینده، امکان واردات این خودروها وجود خواهد داشت؟

به گزارش چرخان، روز گذشته سعید موتمنی یکی از مسئولین مربوط به واردات خودروهای خارجی در گفتگویی از ممنوعیت واردات و تضاد آن با تبلیغات پیش فروش خودروهای وارداتی گفت و به این موضوع اشاره کرد که مردم صرفا خودروهای خارجی را به صورت به روز خریداری کنند و از ثبت نام در طرح‌های پیش فروشی خودداری کنند ولی همزمان شدن این مصاحبه و تبلیغات گسترده شاسی بلندهای BISU باعث شد تا بسیاری از اهالی بازار سریعا این تطابق را بدهند که گویا یک سوال بزرگ و قابل طرح در این موضوع است.

BISUبه همین دلیل داریوش ضیاء مدیر فروش شرکت سیف خودرو در مصاحبه‌ای پیرامون وضعیت واردات خودروهای این برند گفت: نکته قابل توجه در مورد شاسی بلندهای BISU این است که این خودروها به صورت قطعات کاملا منفصل سی‌کی‌دی وارد کشور می‌شوند و عملیات مونتاژ آنها در داخل کشور صورت خواهد گرفت و به همین دلیل از شمول قانون ممنوعیت واردات خودروهای خارجی خارج می‌گردد. ما تمام برنامه ریزی‌های لازم را برای تست و آزمون کیفیت خودروها توسط سازمان استاندارد و سایر ارگان‌های مربوطه انجام دادیم و همگی این پروسه‌های مربوط به مونتاژ طبق قوانین صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه افزود: ما تمام مجوزهای لازم را برای پیش فروش این خودروها اخذ کردیم و تمامی این مراحل با نظارت‌های سخت گیرانه ارگان‌های مربوطه انجام شده است که به هر حال توانستیم مجوز پیش فروش 1431 خودرو را دریافت کنیم که تصویر آن در سایت شرکت موجود است. پیش فروش این خودروها آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

BISUمدیر فروش شرکت سیف خودرو در ادامه گفت: شاسی بلندهای BISU در کارخانه گروه خودروسازی مرتب که سابقه تولید و مونتاژ بسیاری از برندهای با سابقه خودروسازی کشور را در کارنامه خود داشته تولید و به بازار عرضه می‌شود. خط تولید شاسی بلندهای BISU توسط مهندسین بیسو طی یکسال گذشته طراحی و تایید شده است و نظارت‌های قانونی نیز روی این موضوع انجام شده است.

وی در پایان با اشاره به خبرهای منتشرشده در بعضی از رسانه‌ها گفت: ما تنها شرکتی هستیم که در حال حاضر و با وضعیت موجود توانستیم مجوز لازم را برای پیش فروش تعداد مشخصی از خودرو دریافت کنیم و البته ما سعی داریم که کیفیت تولیدات خود را در سطح بالایی ارائه کنیم و طبیعتا هیچ تولیدی بدون حفظ کیفیت پیشرفتی نخواهد داشت و موفقیتی را کسب نمی‌کند.

به سوپر گروه خودروهای بیسو T3 و T5 ملحق شوید

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا