مکمل بنزین
خبرداخلی

چانگان CS35 به صورت خودجوش، 4 ستاره شد!

چانگان CS35 از جمله محصولات عجیبی است که شاید سایپا نتوانست استفاده مد نظر خود را از آن داشته باشد و در اوج تقاضایی که برای این خودرو وجود داشت به مساله تحریم‌ها برخورد کرد و حالا با  تولید محدود این خودرو به کار خودش ادامه می‌دهد ولی نکته جالب در مورد این خودرو ارتقا ستاره‌هایی است که برایش رخ می‌دهد و در هر گزارش به آن افزوده می‌شود!

به گزارش چرخان، انتشار کیفیت خودروهای تولید داخل در حالی است که در ماه‌های اخیر این آمارها صرفا جنبه تزئینی پیدا کرده است و اغلب مشتریان صرفا بر اساس قیمت و دسترسی به خودروی مد نظر اقدام به خرید می‌کنند و بحث‌های مربوط به کیفیت و امنیت خودروهای داخلی از کمترین اهمیت برای خرید برخوردار است.

چانگان CS35آمارهای جدید منتشر شده پیرامون وضعیت کیفی خودروهای ایرانی نشان می‌دهد که چانگان CS35 توانسته در آخرین آمار به چهار ستاره کیفی دست پیدا کند که عملا این خودرو را در جرگه خودروهای با کیفیت قرار می‌دهد. گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای با اعلام این خبر گفت: در راستای هدف‌گذاری که برای ارتقا کیفیت محصولات داشتیم و علیرغم اینکه با مشکلات تحریم دست و پنجه نرم می‌کنیم برای ارتقا کیفیت محصولمان تلاش کردیم و توانستیم در سایت سایپاسیتروئن کیفیت محصول چانگان CS35 را به چهار ستاره کیفی ارتقا دهیم.

چانگان CS35این اظهار نظر در حالی است که با یک بررسی ساده پیرامون این خودرو در می‌یابیم که روند رو به رشد عجیبی در دریافت ستاره‌های کیفی برای این خودرو وجود داشته و در حالی که به طور مثال در اردیبهشت ماه سال جاری عملا از لیست رتبه‌بندی ISQI حذف شده بود و اثری از آن وجود نداشت، در خردادماه توانست 3 ستاره کیفی را از ان خود کند که با تبلیغات فراوانی از سوی سایپا مواجه شد.حالا این ستاره‌های کیفی به عدد 4 رسیده است که مقتضی است موسسه ISQI یا گروه سایپا راسا اقدام به انتشار تغییرات ایجاد شده در این خودرو بپردازند که طبیعتا در جذب مشتریان بیشتر برای خرید این خودرو و تنویر افکار عمومی بسیار مهم و موثر خواهد بود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا