مکمل بنزین
خبرداخلی

قیمت رسمی سیتروئن C3 توسط سایپا اعلام شد

گروه سایپا که توانسته بود با شرکت فرانسوی سیتروئن قرارداد خوبی را منعقد کند و در سایت کاشان اقدام به تولید اولین سری محصولات این شرکت نماید، با خروج سیتروئن از ایران عملا در یک بحران عمیق فرو رفت که نه تنها نتوانست برنامه ریزی‌های خود را انجام دهد، بلکه حتی نتوانست خودرویی مانند سیتروئن C3 را با قیمت زیر ۲۰۰ میلیون تومان به مشتریانش عرضه کند که قطعا با توجه به اعلانات ثبت نامی این شرکت به نظر می‌رسد که بسیاری از خریداران واقعی و مصرف کنندگان نهایی آن قابلیت واریز مابه تفاوت را نداشته باشند!

به گزارش چرخان گروه سایپا در اطلاعیه‌ای بعد از کش و قوس‌های فراوان که در مورد سیتروپن C3 داشت، اقدام به قیمت گذاری این خودرو کرد و دعوتنامه‌های اولیه را برای مشتریان ارسال نمود که حواشی زیادی در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است.

طبق اعلام روابط عمومی این شرکت، قیمت تیپ 1 این خودرو که تنها تفاوت آن در گرمکن صندلی است، ۲۳۸ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان اعلام شده است.

همچنین تیپ ۲ این خودرو که دارای گرمکن صندلی است، با قیمت قطعی ۲۴۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان به مشتریان عرضه خواهد شد.

گفتنی است که این شرکت با رقم تخمین زده شده حدود ۱۳۰ میلیون تومان اقدام به ثبت نام کرد و حالا افزایش قیمت حدود ‍‍۱۰۰ درصدی در این محصول داشته است که به نظر می‌رسد با تحویل این خودروها در بازار شاهد قیمت بالای ۳۰۰ میلیون تومان برای آن خواهیم بود، چرا که بسیاری از حواله های این ۲۰۰۰ خودرو در دستان دلالانی است که خودروهای چینی را به بالای این ارقام رساندند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. خدا رو شکر روز ثبت نام پشیمان شدم …. رفتم ماشین دیگه ای ثبت نام کردم ، اونم دو ماه دیگه تحویل میگیرم ، با قیمت زمان ثبت نام .
    این ماشین مفت نمی ارزه، سانروف نداره ، صندلیهاش دستی هستش و …. واقعا متاسفم برای اسن شرکت و کسانیکه صف کشیدن ثبت نام کردن و می خوان بخرن ……

  2. به اسم 130 م ثبت نام کرده و الان 240 م از مشتریای اول سال پول میگیره ، 60 م رو اول گرفته تا حالا حالش رو برده ….
    کی به کیه ….. صنعت خودرو سازها که نظارت نداره … تگزاسه … هر که هر کاری دوست داره میکنه ….
    دلار 18 بود هر کی میرفتی سراغ جنسش آتیش زده بود به جنسش و خون مردم رو قیمت جنسش می داد .
    حالا که دلار شده 11 میری سراغش میگن .. ما قبلا خرید کردیم نمی تونیم پایین تر بدیم … جای سواله بازار چقدر می تونه جنس بخره که هنوز داره با دلار 18 حساب میکنه .. نه دلار 10-11 …..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا