مکمل بنزین
خبرداخلی

بازی جدید ایران‌خودرو با خریداران هایما S7 توربو و تعهدات عجیب! +سند

شاید شما هم شنیده باشید که یک پیام البته غیر واقعی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست میشد که شرکت‌های خودروساز معتبر دنیا مانند بنز و BMW آرزوی حضور در بازار ایران را دارند و حسرت جایگاه ایران‌خودرو و سایپا را می‌خورند چرا که در کمال بی توجهی به مسائل مختلف فروش و پس از فروش، فروش میلیاردی را تجربه می‌کنند و این خودروسازان آلمانی در کمال توجه به مسائل مربوطه اما مشکلات زیادی را برای فروش دارند که نمونه واضح این ماجرا در مورد هایما S7 توربو به وضوح قابل مشاهده است.

به گزارش چرخان، طبق شنیده‌ها گروه خودروسازی ایران‌خودرو در راستای اتفاقات عجیبی که در ماه‌های اخیر انجام داده، مشتریان خریدار هایما S7 توربو را با یک تعهدنامه عجیب شگفت زده کرده و حالا بسیاری از این مشتریان در یک دو راهی عجیب قرار گرفته‌اند!

قیمت خودروشرکت خودروسازی ایران‌خودرو که دهه‌هاست با حمایت‌های گوناگون دولت و مردم توانسته هزاران میلیارد دلار درآمد کسب کرده و دارایی‌های بسیار زیادی را برای خود دست و پا کند حالا به گونه‌ای از موقعیت خودش سو استفاده می‌کند که گویا شرکتی است که به تازگی راه اندازی شده و به دلیل موقعیت راه اندازی اولیه نیازمند حمایت‌هایی است که در چنین صورت نیز رفتارهای فعلی این شرکت بسیار غیر منطقی است!

طبق شنیده‌ها این شرکت تعهدنامه‌ای را به مشتریان هایما S7 توربو ارائه کرده است که در صورت امضای آن می‌توانند خودروی خود را به صورت چند روزه تحویل بگیرند و در غیر اینصورت خبری از تحویل خودرو نیست! طبق این تعهدنامه که تصویر آن را در بالا می‌بینید، مشتری متعهد می‌شود در صورت تحویل خودرو ادعایی مبنی بر جریمه تاخیر و سایر مسائل مالی نداشته باشد و به نوعی دیگر برای تحویل فوری خودرو بایستی قید سودهای تعلق یافته را بزند!

این اتفاق در حالیست که به تازگی قیمت جدید این خودرو اعلام شده و حالا خریداران هایما S7 توربو بایستی هزینه بسیار بالای مابه التفاوت بین پیش پرداخت و مبلغ نهایی را پرداخت کنند که به دلیل تاخیر مشمول سودهای 10 تا 20 میلیون تومانی شده است ولی با این تعهدنامه عملا این سود کان لم یکن تلقی خواهد شد!

هایما اس7 توربو

گفتنی است این شرکت به تازگی و پس از دریافت افزایش قیمت خودرو به 5 درصد زیر قیمت بازار که در همین مورد نیز بحث‌های زیادی مطرح است اقدام به فروش فوری محصولاتش نموده که عملا و به صورت کامل با ادعای قبلی این شرکت مبنی بر نبود قطعات برای تولید و تحویل خودروهای تعهد شده در تضاد است!

 

به نظر می‌رسد که حضور در سال تولید ملی عملا به یک دستاویزی شده که خودروسازان از آن بهره برده و با رفتارهای این چنینی همان اندک اعتماد مردم را نسبت به تولید داخلی از بین برده و بدترین سال را برای این موضوع رقم بزنند!

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫11 دیدگاه ها

  1. در پیش‌فروش‌های جدید، تخفیف چندصدهزار تومانیِ خریدِ تولید ملی هم معلوم شد برای جانمازآبکشی است.

    خودروساز خانه‌خراب‌کن: مردم آگاهند!!!

  2. ایران خودرو پیش فروش قطعی مهر و آبان و آذر رو نداده،بعد فروش فوری ۳۰ روزه میزاره.الانم میگه از سود مشارکت و تاخیر بگذرید تا ماشینتون رو تحویل بدیم.واقعا محشره،هیچ نهادی ظاهرا نظارت نداره

  3. خود کرده را تدبیر نیست !!!!!!!!!واقعا تاکی ما ایرانیان باید ذلت و خواری که از طرف خودروسازان داخلی به ما روا می شود را تحمل کنیم !!! ای مردم دیگه بس است !!!!!!!!

    1. من یک هایما ۷خرید قطعی کردم ومواد تحویل بهمن ۹۷بوده که تاالانکه اخراذر۹۸میباشد از ماشین خبری نیست چکار کنم

  4. خود کرده را تدبیر نیست !!!!!!!!!واقعا تاکی ما ایرانیان باید ذلت و خواری که از طرف خودروسازان داخلی به ما روا می شود را تحمل کنیم !!! ای مردم دیگه بس است !!!!!!!!

  5. باسلام.شرکت ایران خودرو وسایپا بعد از چهل سال درست شدنی نیستند یه پیشنهاد دارم وآن اینه که این دوشرکت خودرو ساز را تحویل سپاه داده که چند وقت پیش قول دادند که کیفیت رو به خودروهای کره ای برسانند سپاه با قدرت وامکاناتی که داره میشه به قولشان اطمینان کرد.

  6. بنابر یک پژوهش جهانی، مردم ایران دارای ضریب هوشی متوسط تا پایین هستند. وگر چطور امکان دارد پس از چند دهه زندگی در ایران و مشاهده، باز هم نسبت به خرید این محصولات آن هم از شرکت هایی شناخته شده اقدام کنند؟؟؟

    1. دوستان متاسفانه چون دولت از دزدی این دو شرکت سود میبره شکایت من و شما هم بجایی نمیرسه
      شنیدید میگن . درمقابل پلنگ تیز دندان چاره ای جز تسلیم نیست.
      فقط خدا لنتشون کنه

  7. واقعا حیف خون هایی که شهدای ما برای حفظ این مملکت از شر دشمنان و دزدان دادند…. اگه تعهدی امضا شده بین طرفین حتما باید عمل به تعهد هم انجام شودحتی برغم اینکه هرذو طرف ضرر و یا سودی کنند….

  8. سلام
    من یه هایما ثبت نام کردم که موعد تحویلش خرداد 98 بوده ولی هنوز تحویل ندادند. تا این لحظه هم هیچ تعهد نامه ای از من نگرفتن و هیچ پیشنهادی هم در این رابطه ندادند. لطفا سند این گزارش را هم اعلام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا