مکمل بنزین
خبرداخلی

آخرین اخبار از قیمت بایک X25 و تولید آن در واحد گلپایگان + عکس

وضعیت نابسامان خودروهای خارجی و واردات آن و از سوی دیگر وضعیت تولید خودروهای داخلی باعث شده تا فعالیت شرکت‌های تولیدکننده خودروهای چینی بالا رفته و وضعیت برای عرضه و فروش این خودروها نیز مهیا شده و استقبال خوبی از این نوع خودروها می‌شود. بایک X25 از جمله خودروهایی است که به تازگی خط تولید آن دوباره راه اندازی شده و با قیمت نسبتا مناسبی به مشتریان عرضه می‌شود.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی دیار خودرو از جمله شرکت‌هایی است که توانسته در وضعیت فعلی بازار اقدام به تولید دوباره محصول خود کرده و با قیمت نسبتا مناسبی نسبت به سایر محصولات چینی نماید که همین فاصله گرفتن خودروهای خارجی معتبر از قدرت خرید بسیاری از مردم، فرصت را برای این شرکت و سایر شرکت‌های مناسب فراهم کرده تا بتوانند با واردات قطعات سی کی دی و مونتاژ آن، علاوه بر اشتغال جوانان ایرانی نیاز مردم را به خودروهای شاسی بلند و با امکانات خوب تامین نماید.

از جمله ویژگی‌های بایک X25 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ظاهر این خودرو نسبتا قابل قبول بوده و طراحی داشبود و داخل آن نیز جوان پسند است.
  • این خودرو از پیشرانه 1.5 لیتری توربو بهره می‌برد که کارایی آن را نسبتا به انواع ساده خودروهای چینی بالا می‌برد.
  • قدرت پیشرانه این خودرو 114 اسب بخار و 148 نیوتون متر است که با توجه به ابعاد این خودرو مناسب نیست!
  • این خودرو در دو نوع 5 سرعته دستی و 4 سرعته اتوماتیک قابل عرضه است که نسخه تولیدی دیار خودرو از نوع اتوماتیک بایک X25 است.
  • در نسخه فول آپشن این خودرو امکانات ایمنی در سطوح بسیار بالا به مشتری ارائه می‌شود که از جمله آن می‌توان به 6 کیسه هوای 10 نقطه‌ای اشاره کرد که تقریبا در سایر خودروهای چینی کمتر مشاهده می‌کنیم.
  • این خودرو مجهز به کروز کنترل، سیستم استارت استاپ اتوماتیک، فرمان کمکی برقی، سیستم تهویه الکتریکی، مانیتور، سانروف، کامپیوتر سفر، چراغ روشنایی روز و … است.
  • این خودرو توسط مهندسین ساب طراحی و تولید شده و نظارت بسیار بالا و در سطح خودروهای قابل قبول دنیا انجام شده است.
  • جعبه دنده این خودرو توسط شرکت آیسین ژاپن طراحی شده است که از جمله شرکت‌های بسیار شناخته شده در این زمینه بوده و کیفیت بالای آن را تضمین می‌کند.

طبق اطلاعات منتشر شده از دیار خودرو، آن دسته از مشتریانی که قصد خرید این خودرو را دارند می‌توانند با رقمی در حدود 120 میلیون تومان ثبت سفارش خود را انجام دهند. همچنین در حال حاضر سری جدید این خودروها در حال تولید بوده و به زودی اولین سری تولیدات جدید دیارخودرو از خودروی بایک X25 به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا