مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار تصاویر جاسوسی کراس‌اوور پژو 208

سال گذشته تصاویری از کراس‌اوور زیبا و جمع و جور در حال تست رانندگی در وب‌سایت‌های خبری منتشر شد و شک و گمان‌ها را برای حضور یک مدل جدید پژو در بازار اروپا و دیگر کشورها را تقویت کرد.

بسیاری از کارشناسان معتقدند که این کراس‌اوور کوچک با اسم 1008 به بازار وارد می‌شود. این خودرو پنل و شاسی خود را از مدل 208 گرفته است ولی تفاوت‌هایی با این خودرو دارد برای مثال ارتفاع این کراس‌اوور بلندتر و پیچ و تاب‌هایی را در ظاهرش دارد. طراحی ظاهری در عقب خودرو نسبت به مدل‌های قبلی و مشابه تغییر پیدا نکرده است ولی اسپویلر بالای درب صندوق عقب برداشته شده است. رویهم رفته ظاهر این خودرو تمیزتر و زیباتر شده است.

از سوی دیگر ظاهر جلوی خودرو تفاوت چندانی پیدا نکرده و تقریبا می‌توان گفت هیچ تغییری نکرده است. به علاوه در کراس‌اوور جدید پژو 1008 تنها یک لوله اگزوز تعبیه شده است؛ در صورتیکه در پژو 208 دو لوله اگزوز هست و در وسط زیر سپر یک عدد میله کاروان کش در مدل 208 وجود داشته که حالا در این کراس‌اوور حذف شده است. همچنین روی چرخ‌های عقب دو محافظ سپر مانند قرار گرفته است و این بدان معناست که فاصله بین محور چرخ‌های پژو 1008 کمی کشیده‌تر است.

به احتمال زیاد کراس‌اوور پژو 1008  یکی از خودروهای مقرون به صرفه در بازار خواهد بود، چرا که تجهیزات آن به مراتب کمتر از مدل‌های 2008 و 3008 در نظر گرفته شده است. مهندسان برای این کراس‌اوور کوچک پیشرانه 3 سیلندری تعیین کرده‌اند که نیرو را تنها به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد ولی متصل به دو نوع جعبه دنده دستی یا اتوماتیک خواهد بود. هنوز مشخص نشده که چه تاریخی کراس‌اوور پژو 1008 به نمایش درمی‌آید ولی بسیاری از افراد خبره در این زمینه صنعت خودروسازی معتقدند سال آینده باید منتظر دیدن این خودروی زیبا و جذاب باشیم. برای خبرهای بیشتر از این خودرو و دیگر محصولات پژو همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا