مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط فروش نقد و اقساط MVM 315 مدیران خودرو ویژه دی 97

مدیران خودرو این روزها در حالی‌که در فروش محصولاتش مشکل دارد و قیمت آن‌ها در بازار آزاد کمتر از بهای رسمی‌شان است، اقدام به راه اندازی طرح فروش اقساطی نموده که در اولین اطلاعیه این شرکت شرایط فروش نقد و اقساط MVM 315 اعلام شده که با توجه به قیمت به مراتب پایین‌تر محصولات این شرکت در بازار، به نظر می‌رسد که با استقبال خوبی روبرو نشود.

محصولات MVMالبته نکته جالب این طرح فروش، قرار گرفتن واسطه لیزینگی برای آن است که دو شرکت لیزینگی خودران وفا و شرکت واسپاری ملت به عنوان شرکت‌های لیزینگ این خودرو انتخاب شده است. البته مدیران خودرو برای فروش نقدی نیز شرایط جداگانه اعمال کرده و تخفیف قابل ملاحظه‌ای را برای آن در نظر گرفته است که قیمت این خودرو را به قیمت بازار نزدیک نموده است.

قیمت نقدی این خودرو 88 میلیون و 600 هزار تومان اعلام شده است و در صورتی که مشتری قصد خرید اقساطی آن را داشته باشد بایستی با قیمت 93 میلیون تومان اقدام به ثبت سفارش نماید. پیش پرداخت لازم برای خرید این خودرو 46 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده و مشتری در اقساط 12 تا 36 ماهه ثبت سفارش می‌نماید.

گفتنی است که مشتری بایستی هزینه بیمه بدنه را طی چک‌های جداگانه پرداخت نماید که به چک‌های واگذار شده برای اقساط افزوده می‌شوند. موعد تحویل این خودروها در همه شرایط فروش 30 روزه اعلام شده و اولویت تحویل با افرادی خواهد بود که پرونده ثبت نامی خود را زودتر تشکیل دهند.

این شرایط فروش، ویژه زمستان بوده و با ظرفیت محدود به مشتریان ارایه شده است که به محض اتمام ظرفیت هر کدام از شرکت‌ها یا در شرایط فروش نقدی، مبادی ثبت نام بسته خواهد شد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا