مکمل بنزین
گوناگونخبر

نیسان از تیتان 2017 رونمایی کرد

نیسان نسخه 2017 وانت تیتان را در نمایشگاه خودرو شیکاگو رونمایی کرد. تیتان جدید را می‌توان برادر کوچکتر Titxan XD دانست در حالی که شباهت‌های بصری زیادی با مدل بزرگتر خود BARES دارد. نیسان این خودرو را برای رقابت با محصولاتی مانند شورلت سیلورادو 1500، فورد F-150 و رام 1500 ساخته است.

Nissan TITAN

با وجود شباهت‌های ظاهری، تیتان 2017 بر روی یک شاسی متفاوت از titxan XD سوار شده و کابین آن 14.7 اینچ کوچکتر از XD است. فاصله بین دو محور تیتان 2017 نیز حدود 11.8 اینچ از titxan XD کمتر است.

Nissan TITAN

نیسان درباره شباهت این دو خودرو گفته است که اجزاء مربوط به شاسی این خودروها کاملا متفاوت هستند و هیچ نقطه مشترکی به اندازه یک مهره با یکدیگر ندارند.

تیتان 2017 در دو مدل و با دو موتور بنزینی متفاوت عرضه می‌شود. مدل اول دارای یک موتور V6 است و مدل دوم از یک موتور V8 و 5.6 لیتری با قدرت 390 اسب بخار و گشتاور 401 پوندفوت استفاده می‌کند. این موتور از یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک بهره می‌برد که قدرت را به هر دو محور انتقال می‌دهد.

نیسان فروش تیتان 2017 را  تابستان امسال شروع می‌کند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا