Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

سری اول خودروهای دانگ فنگ S30 به مشتریان تحویل داده شد! + تصاویر

با شروع اعلام قیمت‌های جدید محصولات گروه خودروسازی ایران‌خودرو شاهد معرفی یک محصول جدید از این شرکت بودیم که از شریک جدید این شرکت یعنی دانگ فنگ بوده و نسخه سدان دیگر محصول این شرکت یعنی اچ 30 کراس بود. دانگ فنگ S30 خودرویی است که علیرغم امکانات خوب و همچنین ارائه از سوی یک برند شناخته شده برای ایرانی‌ها با قیمت بسیار بالایی عرضه شد ولی با استقبال بسیار خوبی روبرو گردید!

به گزارش چرخان، امروز تصاویری به تحریریه چرخان رسید که نشان می‌داد سری اول خودروهای دانگ فنگ S30 آماده تحویل شده و مشتریان این شرکت برای دریافت خودروی خود می‌توانند به نمایندگی معرفی شده مراجعه کرده و عوان اولین دارندگان دانگ فنگ S30 را برای خود تصاحب کنند!

دانگ فنگ S30دانگ فنگ S30 که شاید یکی از خوش شانس‌ترین خودروهایی است که در تاریخ خودروسازی کشورمان ورد بازار شده و در یک زمان بی نظیر به مشتریان عرضه شد! چرا که در صورت ثبات بازار و وضعیتی مشابه سال گذشته احتمالا استقبالی که حالا با قیمت 140 میلیون تومانی از این خودرو شد قطعا صورت نمی‌گرفت و بسیاری از مشتریان همان‌گونه که در دیگر خودروهای مشابه استقبال سردی از این موضوع داشتند، همان رفتار در مورد دانگ فنگ S30 تکرار میشد.

از جمله ویژگی‌های قابل ذکر برای این خودرو می‌توان به استفاده از پیشرانه تیو5 و حجم 1.6 لیتری اشاره کرد. قدرت 105 اسب بخاری و گشتاور 142 نیوتون متری این خودرو البته تردیدها را برای خرید آن بیشتر می‌کند ولی به هر حال ارائه آن از سوی یکی از بزرگترین خودروسازان بزرگ کشورمان و تجربه‌ای که از مدل کراس آن وجود دارد باعث شده تا استقبال خوبی از فروش این خودرو شود.

از آپشن‌های دیگر این خودرو می‌توان به دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو، سانروف خودرو، سیستم تهویه اتوماتیک مدرن، دوربین و سنسور عقب در خودرو، تریم داخلی چرم مصنوعی، نمایشگر 6.5 اینچی و… اشاره کرد که طبیعتا در خودروهای هم رده این خودرو بعضا وجود نداشته و از این نظر جذابیتی برای خرید آن محسوب می‌شود.

 

در ادامه به مطالبی که پیرامون این خودرو تقدیم نگاهتان کردیم، اشاره می‌کنیم:

 

3 دیدگاه
  1. امین می گوید

    جالبه چراغ عقبش شبیه همون عکس های منتشر شده از چراغ عقب سمند جدیدا که هر از چند گاهی منتشر میشه رینگاشم که همون رینگ هایی که از سمند و پژو برداشتن موتورشم که اگه خر هم از اون ور وارد کن باز روش موتور tu5 میزارن
    ایرانخودرو هم شده عین ادم گیر کرده تو باتلاق هرچی دسته پا میزنه بیشتر فرو میره البته ارزوی مردم هست که این صنعت مزخرف که برای جون مردمش ارزشی قائل نشه زود تر ورشکست کنه .به قولی بزرگی ارزانترین چیزتوایران جون ادم هاست

  2. محسن می گوید

    واقعا ۱۴۱ دادید اینو خریدید؟

    1. فرشاد می گوید

      یا عقل ندارن یا واقعا کسی نخریده به این قیمت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.