مکمل بنزین
خبرداخلی

همه تغییرات لیست قیمت خودروهای داخلی که باید بدانید!

قیمت رسمی خودروهای داخلی البته در برخی از موارد دچار تغییر شده و حتما خبرهای مربوط به آن را در روزهای اخیر از چرخان و سایر رسانه‌های خودرویی مشاهده کرده‌اید که واکنش‌های زیادی نسبت به این موضوع وجود داشته و مردم در شبکه‌های اجتماعی با این موضوع شوخی‌هایی را انجام دادند ولی با توجه به مشخص شدن تعداد قابل قبولی از محصولات خودروسازان می‌توان یک جمع بندی اولیه در مورد درصد گرانی خودروهای داخلی انجام داد که قابل توجه خواهد بود.

به گزارش چرخان، قیمت رسمی خودروهای داخلی در هفته‌های اخیر دچار تغییراتی شده که از جمله آن می‌توان به افزایش قیمت حدود 100 درصدی در بعضی از خودروها اشاره کرد تا خودروهایی که زیر 50 درصد گران شده‌اند که به طور کلی گرانی 70 درصدی را در خودروهای داخلی رقم زده است.

فروش خودروهای کارکرده ایران‌خودرو گرانی خودرو محصولات ایران‌خودرو تورم خودروالبته گفتنی است که ایران‌خودرو در زمینه افزایش نرخ محصولاتش پیشتاز بوده که البته رقیب دیرینه این شرکت نیز از قافله گرانی‌ها عقب نمانده و در روزهای گذشته بخشنامه‌ای را در این زمینه صادر کرد که از جمله آن می‌توان به گرانی حدود 5 میلیون تومانی پراید وانت اشاره کرد. از دیگر نکات جالب در مورد محصولات گران شده می‌توان به نقش پر رنگ محصولات سایپا در گرانی‌های نزدیک به 100 درصد اشاره کرد که به گونه‌ای سکوت اولیه این شرکت را جبران می‌نماید!

پژوپارس اتوماتیک اولین خودرویی است که به لیست جدید قیمت خودروها داخلی اضافه شد که با قیمت 76 میلیون و 700 هزار تومان افزایش 42 درصدی را ثبت کرد.

دنا پلاس با افزایش قیمت به 76 میلیون تومان توانست افزایش نرخ 43 درصدی را از آن خود کند.

وانت تندر اولین خودرویی است که افزایش نرخ بالای 50 درصدی را با قیمت 77 میلیون تومان ثبت کرد که نرخ افزایش قیمت 97 درصدی را ثبت کرد! از جمله دلایل این اتفاق تحریم‌هایی است که تامین قطعات این خودرو را سخت کرده است.

دانگ فنگ H30Cross اتوماتیک اچ‌سی کراسدانگ فنگ اچ 30 کراس نیز با افزایش قیمت به 75 میلیون تومان توانست مرز 50 درصدی را از آن خود نماید.

هایما اس 5 با افزایش نرخ 39 درصدی و رسیدن قیمت آن به 138 میلیون تومان جزو کم تغییرترین خودروهای ایران‌خودرو لقب گرفت.

سراتو معمولی از سری محصولات گروه خودروسازی سایپا با افزایش نرخ 87 درصدی توانست قیمت 176 میلیون تومان را برای اولین بار در تاریخ ببیند!

پژو 207 معمولی دیگر خودرو از محصولات ایران‌خودرو است که با افزایش نرخ 48 درصدی توانست به قیمت 70 میلیون تومان برسد!

قیمت آینه برقی سراتو

سراتو آپشنال دیگر خودروی سایپاست که با 73 درصد افزایش قیمت به قیمت کارخانه 196 میلیون تومان رسید.

وانت پراید یکی از خودروهای پراهمیت برای مردم بود که به نوعی نحوه قیمت گذاری بر روی سایر محصولات این شرکت را مشخص می‌کرد که با افزایش نرخ 22درصدی به قیمت 28 میلیون و 900 هزار تومان رسید.

چانگان نیز با افزایش قیمت 69 درصدی به نرخ 127 میلیون تومان رسید. این خودرو جزو محصولات با تولید بالای سایپا محسوب می‌گردد.

وانت آریسان آخرین محصولی است که در این لیست گنجانده می‌شود که با 33 درصد افزایش قیمت به نرخ 32 میلیون تومان رسید. البته ایران‌خودرو در اوایل فروش فوری اقدام به فروش 36 میلیون تومانی این خودرو نیز کرد.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا