مکمل بنزین
خبرداخلی

نکات عجیب در موضوع لغو قرارداد نکونام با پیکان؛ ایران‌خودرو متحمل ضرر میلیاردی می‌شود؟

حتما خبر وتوی مربیگری نکونام در پیکان را در رسانه‌های ورزشی شنیده‌اید و احتمالا می‌دانید که وتو کننده حکم مربیگری جواد نکونام کسی نیست جز هاشم یکه زارع مدیرعامل گروه خودروسازی ایران‌خودرو که در یک اقدامی عجیب توافقات مدیریت باشگاه را برهم زد و حالا باشگاه پیکان احتمالا با یک ضرر بسیار سنگین مواجه خواهد شد که با توجه به وضعیت قراردادی این باشگاه با نکونام است.

به گزارش چرخان، هاشم یکه زارع مدیرعامل گروه خودروسازی ایران‌خودرو که چند وقتی بود اسم او در رسانه‌های اقتصادی و خودرویی کمتر شنیده میشد و بیشترین حجم خبر از روابط عمومی این شرکت صادر میشد، بعد از مدت‌ها با یک خبر فوتبالی به صدر رسانه‌ها آمد که از قضا رسانه‌هایی که نام او را تیتر کردند اقتصادی نبودند و این بار ورزشی‌ها به سراغ مدیرعامل کم پیدای خودروساز کشورمان رفتند!

فروش خودروهای کارکرده ایران‌خودرو گرانی خودرو محصولات ایران‌خودرو تورم خودروباشگاه پیکان در اقدامی عجیب با فسخ قرارداد مجید جلالی سرمربی قبلی خود اقدام به عقد قرارداد با جواد نکونام کردند که وی در یک اقدامی عجیب‌تر از نساجی پرطرفدار مازندران جدا شده بود و مشکلات مالی را دلیل این موضوع مطرح کرده بود ولی سرعتی که در انتخاب تیم جدشد داشت نشان می‌داد صحبت‌ها قبل از فسخ قراردادش با نساجی انجام شده بود که البه بحث ما در این خبر و در سایت خودرویی نیست!

یکه زارع در بیانیه‌ای اعلام کرد که سیاست‌های این گروه خودروساز بر این نیست که به سرمایه‌های اجتماعی ضربه زده و با ضربه زدن به تیم‌های پرطرفدار ورزشی اقدام به جذب نیروهای کارآمد برای خودش نماید که به همین دلیل به مدیران باشگاه دستور داد تا قرارداد نکونام را لغو کرده و به سراغ مربیانی بروند که در حال حاضر در تیمی مشغول نیستند!

ایران‌خودرو قیمت محصولات ایران‌خودرو طرح فروش ایران‌خودروگذشته از اینکه چرا باید مدیرعامل گروه خودروسازی در یک باشگاه ورزشی دخالت کند، این ادعا در حالیست که بزرگترین سرمایه‌های اجتماعی کشور در حال حاضر در بحث خودروسازی این شرکت عملا سوزانده می‌شود و با گرانی‌های حدود 70 درصدی اخیر و تحویل خودرو با قیمت‌های جدید به مشتریانی که با اعتماد به این شرکت، ماه‌ها پیش اقدام به ثبت سفارش کرده‌اند، آتش به خرمت سرمایه‌های اجتماعی می‌زند!

از سوی دیگر طبق قوانین فیفا هر قراردادی حتی در حد یک کاغذ ساده که نوع قرارداد، مبلغ قرارداد و طرفین قرارداد در آن مشخص شده باشد و به امضای طرفین رسیده باشد قانونی بوده و به راحتی قابل پیگیری است! حالا جواد نکونام احتمالا در صورت عدم دریافت پاسخ از اقدامات داخلی به فیفا شکایت خواهد کرد که قطعا جریمه‌های سنگین مالی از جمله پرداخت کامل حقوق مشخص شده در قرارداد از جمله آن خواهد بود که طبیعتا از جیب ایران‌خودرو خرج خواهد شد! از سوی دیگر حتی گمانه زنی‌ها بر این است که فیفا احتمالا مساله دخالت خارجی در امور باشگاه را نیز بررسی خواهد کرد که عملا قوز بالای قوز برای ایران‌خودرو و تیم ورزشی‌اش خواهد بود!

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا