مکمل بنزین
خبرداخلی

بخشنامه جدید سایپا برای جایگزینی پراید با تیبا و ساینا؛ ساینا روی دست سایپا مانده است؟

گروه خودروسازی سایپا که به نظر می‌رسید در زمینه تولید محصولات خانواده پراید مشکلی نداشته باشد و بتواند تقاضای بازار را در زمینه این محصولات تامین نماید ولی در اقدامی عجیب بخشنامه‌ای را صادر کرد که نشان می‌دهد تولید و تحویل خودروهایی مانند تیبا و ساینا برای این شرکت راحت‌تر از تحویل خودرویی مانند سایپا 111 بوده و حالا مشتریان به دنبال کسب تکلیف قیمت محصولات مذکور هستند.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای پیشنهادی برای تعهدات مردادماه خود ارائه کرد که به نظر می‌رسد مشتریان زیادی از این بخشنامه استقبال کنند ولی یک سوال بزرگ در مورد آن وجود دارد که آیا سایپا در ایفای تعهداتش پیرامون سایپا 111 به مشکل خورده و توانایی تحویل آنها را ندارد؟

پرایدهمچنین شایعاتی قوت یافته که سازمان استاندارد جلوی تولید این محصول را گرفته و با توجه به اخباری که سال گذشته پیرامون این خودرو منتشر شد عملا سایپا با دو مشکل فشارهای وارده از سوی سازمان استاندارد روبرو است و از سوی دیگر با توجه به تعطیلی واحد تولید پراید 111 در کاشان عملا توانایی ایفای تعهداتش را پیرامون این خودرو ندارد.

مشتریان متقاضی این خودرو می‌توانند از امروز با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت تبدیل مذکور را انجام داده و با توجه به قیمت اعلامی توسط سایپا که البته مشخص نیست چه رقمی خواهد بود، اقدام به تکمیل وجه نمایند.

تعهدات مردادماه این خودرو به صورت نقدی ویژه مشارکت در تولید مردادماه بوده که 2 خودروی ساینا و تیبا به صورت پیشنهادی به مشتریان اعلام شده است که به معنی مختار بودن مشتریان در انتخاب هر کدام از خودروها یا صبر برای تحویل خودروی اصلی است. رنگ تحویلی خودروهای مذکور نیز سفید، مشکی، نوک مدادی، نقره‌ای خواهد بود.

از دیگر نکات جالب این بخشنامه خودریو پیشنهادی ساینا است که به نظر می‌رسد سایپا به شدت در فروش آن به مشکل خورده و به قول معروف ” روی دست سایپا مانده است!” چرا که این شرکت در اغلب شرایط تبدیلی تعهداتش از این خودرو به عنوان یکی از پیشنهاداتش نام برده است!

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا