مکمل بنزین
بازارچه

قیمت جدید هایما اس7 توربو و دنا پلاس توربو ویژه دی 97 اعلام شد

گروه خودروسازی ایران‌خودرو در هفته‌های اخیر یکی از شرکت‌های بسیار فعال در زمینه افزایش قیمت محصولاتش بوده و بخشنامه‌های مختلف صادر شده از سوی این شرکت نشان داده که این شرکت عملا مشکلی با عرضه محصولاتش نداشته و با افزایش قیمت‌های بسیار زیاد توانایی تحویل و فروش فوری داشته که با اعتراضات زیادی نیز روبرو شده است که از جمله آن می‌توان به هایما اس 7 اشاره کرد که به تازگی قیمت جدید هایما اس7 توربو و دنا پلاس توربو اعلام شده که با قیمت فروش فوری این شرکت متفاوت است!

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو طی بخشنامه‌ای از قیمت جدید و البته متفاوت هایما اس7 توربو و دنا پلاس توربو رونمایی کرد که قیمت خودروی اول نسبت به قیمت فروش فوری این شرکت که چند هفته گذشته ارائه شده بود متفاوت بوده و کاهش بسیار زیادی را شاهد بوده است.

هایما اس7 توربو که قبلا با قیمت 104 میلیون تومان به مشتریان عرضه میشد در حال حاضر با قیمت 156 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود که طبیعتا مشتریان باید مابه التفاوت را نسبت به قیمت اعلامی جدید پرداخت نمایند. البته ایران‌خودرو در این بخشنامه اعلام کرده است که به طور کلی موضوع قیمت اعلامی جدید صرفا برای آن دسته از مشتریان دارای حواله دی ماه بوده و فروش فوری این شرکت با همان قیمت اعلام شده خواهد بود.

گفتنی است که ایران‌خودرو در هفته‌های گذشته طرحی را به مشتریان عرضه کرد که طی آن مشتریان می‌توانستند با قیمت 194 میلیون تومان اقدام به خرید این خودرو کرده و با موعد تحویل فوری، خودروی خود را تحویل بگیرند که حواشی عجیبی نیز به همراه داشت.

قیمت خودرو هایما اس7 توربوهمچنین این شرکت در بخشنامه دیگری قیمت جدید دنا پلاس توربو را اعلام کرد که افزایش قیمت شدیدی را تجربه کرده است و مشتریان دارای حواله دی ماه این خودرو بایستی با قیمت اعلامی جدید اقدام به تسویه کنند که طبیعتا رقم بسیار بالایی برای مشتریان خواهد بود.

طبق اعلام ایران‌خودرو، دنا پلاس توربو با كيسه‌ھای ھوای راننده و سرنشين که قبلا با قیمت 58 میلیون تومان به مشتریان فروخته شده بود در حال حاضر با قیمت 89 میلیون و 900 هزار تومان به مشتریان تحویل داده خواهد شد که افزایش قیمت بیش از 30 میلیون تومان داشته است.

بازار خودروهمچنین گفتنی است ایران‌خودرو در هفته‌های گذشته قیمت جدید سایر مدل‌های دنا را نیز اعلام کرد که درصد افزایش قیمت آنها به همین مقداری بوده که در مدل توربو این خودرو شاهد هستیم. همچنین جامعه رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی کشور منتظر اعلام قیمت جدید خودروهای زیر 45 میلیون تومان است که هنوز خبری از آن نشده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. دیگه هیچ ماشینی زیر 45 نیست غیر از پراید .معلوم نیست دولت خودشو مسخره کرده یا مردم رو

  2. سلام.مدیران ایرانخودرو اگه نصف وقتی که برای افزایش قیمت خودرو میزارند برای بهبود کیفیت خودرو میزاشتند الان وضعیت خودروهامون اینقدر بد نبود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا