مکمل بنزین
گوناگونخبر

رونمایی از سانتافه 2017 و سانتافه اسپرت در نمایشگاه شیکاگو!

2017 Hyundai Santa Fe Chicago 1

هیوندای سانتافه که یک خودروی محبوب و پرفروش محسوب می‌شود؛ این‌بار قصد دارد تا در مدل جدید خود نیز سود خوبی را عاید این شرکت کند.

کره‌ای‌ها این بار از دو خودروی سانتافه اسپرت و سانتافه 2017 با ظاهری از نو طراحی شده که میزبان طیف وسیعی از تکنولوژی‌های روز نیز هستند در نمایشگاه اتومبیل شیکاگو رونمایی کردند.

2017 Hyundai Santa Fe Chicago 6

هیوندای باز هم از همان پیشرانه سابق یعنی موتور 2.4 لیتری با 185 اسب بخار قدرت در مدل معمولی، یک موتور توربوشارژ 2 لیتری با 245 اسب بخار قدرت در مدل اسپرت و یک موتور قدرتمند 3.3 لیتری V6 با 290 اسب بخار در مدل 7 نفره این خودرو استفاده کرده است.

از مهم‌ترین تغییرات ظاهری اعمال‌شده در سانتافه‌ 2017 می‌توان از دی‌لایت‌های LED با طراحی عمودی، چراغ مه شکن جدید، چراغ‌های جلو و عقب جدید، جلو پنجره جدید، ورودی هوا با قاب کرومی رنگ در زیر سپر و اگزوز دوگانه نام برد. در این نمایشگاه این دو خودرو به رنگ‌های آبی و خاکستری به نمایش در آمده و بسیار مورد توجه قرار گرفتند.

2017 Hyundai Santa Fe Chicago 10

همچنین این خودرو از امکانات جدیدی مانند استارت از راه دور توسط ریموت کنترل، سیستم ترمز اضطراری، سیستم ورود بدون سوئیچ، گرم‌کن آینه‌های جانبی، سیستم هشداردهنده خروج از خطوط جاده، دوربین دید عقب و… بهره می‌برد.

قیمت این خودروها از 20 هزار دلار آغازشده که با توجه به نوع پیشرانه و امکانات، متفاوت خواهد بود.

 

علی اسدی

دانشجوی رشته مهندسی برق، نویسنده و مترجم در حوزه خودرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا