مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط فروش و پیش فروش نقد و اقساط جک S3 توسط کرمان موتور اعلام شد

گروه خودروسازی کرمان یکی از گروه‌های صنعتی فعال خودروسازی کشورمان است که توانسته با زیرمجموعه‌های خود عملا مشکلات مربوط به تحریم‌های اخیر را پشت سر گذاشته و در حال حاضر با عرضه شرایط فروش اقساطی، تقاضای بازار را به بهترین وجه ممکن پوشش دهد که در همین راستا اقدام به عرضه شرایط فروش نقد و اقساط جک S3 کرده است که از جزئیات بسیار خوبی برخوردار بوده و به نظر می‌رسد که از استقبال خوبی نیز برخوردار گردد.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کرمان موتور زیر مجموعه گروه خودروسازی کرمان در اطلاعیه‌ای از شرایط فروش جدید یکی از خودروهای پرفروش خود یعنی جک S3 رونمایی کرد که این خودرو با تسهیلات بلند مدت و امتیازات ویژه‌ای به مشتریان عرضه می‌شود.

جک S3از نکات قابل ذکر این شرایط فروش می‌توان به قیمت قطعی 161 میلیون تومانی این خودرو اشاره کرد که تغییری نسبت به شرایط فروش اخیر نکرده است و این شرکت افزایش قیمتی را در آن اعمال نکرده است. همچنین گفتنی است که کرمان موتور در این شرایط فروش به دو صورت عمل می‌کند که مشتریان می‌توانند از حالت فروش فوری با تحویل یکماهه استفاده کرده و یا از حالت پیش فروش بهره مند شوند که زمان تحویل این خودرو را به خردادماه 98 موکول می‌کند.

شرایط پیش فروش جک S3

مشتریان در حالت پیش فروش می‌توانند از حداکثر سود 21 درصد بهره مند شود که طبیعتا از جذابیت بالایی برخوردار بوده که در حالت نقدی این شرایط خواهد بود و مشتریان متقاضی خرید این خودرو به روش پیش فروش اقساطی نیز از سود مشارکت 15 درصد منتفع می‌شوند که با توجه به سایر شرکت‌های هم رده از جذابیت بالایی برخوردار است.

مشتری در حالت پیش فروش با پرداخت 24 میلیون تومان ثبت نام خود را انجام می‌دهد و الباقی مبلغ را طی 5 مرحله به حساب این شرکت واریز می‌کند که قدرت خرید بیشتری را در اختیار خریدار قرار می‌دهد. مشتری در حالت پیش فروش اقساطی از تسهیلات 81 میلیون و 500 هزار تومانی برخوردار می‌شود که اقساط آن طی 12 تا 36 ماه پرداخت می‌کند که طی چک‌های 3 ماهه از مشتری اخذ می‌شود.

سود انصراف تعیین شده برای این طرح 12 درصد قید شده و جریمه تاخیر نیز برای مشتریان 2.5 درصد ماهانه عنوان شده است که یک نرخ خوب و جذاب شمرده می‌شود. سند خودرو تا پایان اقساط در رهن کرمان موتور خواهد بود و تمامی خودروهای فروش اقساطی با بیمه بدنه و اخذ هزینه آن از مشتری فروخته می‌شود.

جک S3شرایط فروش فوری اقساطی جک S3

همچنین مشتریان می‌توانند از شرایط فروش اقساطی با تسهیلات خوب و بلندمدت این شرکت بهره مند شوند که بازه اقساط این تسهیلات 12 تا 48 ماهه اعلام شده و اقساط طی چک‌های 3 ماهه دریافت می‌گردد. مشتری بسته به نقدینگی خود می‌تواند از تسهیلات حدود 70 تا 90 میلیون تومانی این شرکت استفاده کند که با توجه به تسهیلات موردنیاز، اقساط نیز متفاوت خواهد بود.

البته مشتری می‌تواند کل مبلغ خودرو را به صورت نقدی واریز نماید که بدین ترتیب بدون هیچ شرط و شرایطی می‌تواند با موعد تحویل یکماهه اقدام به خرید جک S3 نماید. در شرایط فروش اقساطی مشتریان بایستی هزینه بیمه بدنه را که به صورت اجباری خواهد بود بپردازند که طبیعتا باید توجه داشته باشند که سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت کرمان موتور خواهد بود.

جک S3سود مشارکت و سود انصرافی برای این شرایط فروش با توجه به موعد تحویل در نظر گرفته نشده است ولی جریمه تاخیر در تحویل این خودرو 2.5 درصد ماهانه ذکر شده است. کمترین اقساط در این شرایط فروش 5 میلیون و 900 هزار تومان و بیشترین مبلغ چک نیز حدود 27 میلیون تومان خواهد بود.

 

تمامی خودروها با مدل 97 واگذار می‌شود و همچنین با توجه به محدودیت ظرفیت در نظر گرفته شده برای این شرایط فروش، اولویت با افرادی خواهد بود که در اسرع وقت اقدام به واریز پیش پرداخت لازم نمایند.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا