مکمل بنزین
خبرداخلی

جدیدترین اخبار محل پارک خودرو در تهران و محدودیت های ترافیکی!

محل پارک خودرو در تهران معمولا طبق گفته بسیاری از افراد ساکن یا فعال در این شهر به یک معضل بزرگ تبدیل شده و قطعا برای بسیاری از افراد مسجل شده است که برای این اتفاق باید یک برنامه ریزی درستی انجام شود که حالا خبرهایی از زوج و فرد شدن این موضوع شنیده می‌شود که حالا علاوه بر موضوع ورود به محدوده طرح زوج و فرد، باید حواستان به پارک خودرو بر اساس این موضوع باشد.

به گزارش چرخان، حسن خسته بند عضو کمیسیون عمران مجلس در مصاحبه‌ای پیرامون این موضوع گفت: ما باید در مدیریت شهرهای بزرگ و کلانشهرها از جمله پایتخت به تجربه جهانی در این زمینه توجه داشته باشیم و بتوانیم از تصمیم‌هایی که در شهرهای بزرگ دیگر کشورها اتخاذ شده استفاده کنیم.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی پیرامون بازگشت پارکبان‌ها به بعضی از خیابان‌های تهران گفت: ما باید در زمینه پارکبان‌ها و مشکلاتی که به همراه داشتند به تجربه‌های قبلی بازگردیم و همچنین باید بدانیم که استفاده از پارکبان ابتدایی‌ترین راه حلی است که مدیریت شهری امکان اتخاذ آن را دارد و باید از راهکارهای نوین در این زمینه استفاده کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه افزود: در بحث مدیریت پارک خودرو در تهران بایستی مدیریت سایر کشورها در این موضوع بررسی شود و از این تجارب برای مدیریت کلانشهرهایی مثل پایتخت اضافه شود. ما نمی‌توانیم یک نسخه واحد را برای همه شهرها به کار ببریم و طبیعتا تنوع راهکارهای مختلف باعث می‌شود تا بتوانیم بهترینشان را برای کلانشهرهای کشور برگزینیم.

پیش فروش خودرو خودروهای شخصی خودروهای داخلی گرانی خودرو تحویل خودروهای پیش فروش شده بی کیفیت‌ترین و با کیفیت‌ترین خودروهای سال 97 خودروهای داخلی خودروسازان خودرو معاینه فنی خودروهای تولید داخل قیمت خودروهای داخلی قیمت رسمی پرایدحسن خسته بند در ادامه با اشاره به مشکلات ترافیکی فعلی پایتخت گفت: ما در حال حاضر در پایتخت با مشکل پارکینگ‌های عمومی و پارکینگ‌های مکانیزه مواجه هستیم. این مشکلات البته قابل حل بوده و راهکار آن جذب سرمایه گذار است که طبیعتا با سرمایه گذاری امکان اشتغال زایی ایجاد خواهد شد و همچنین مشکل فعلی محل پارک خودرو در تهران نیز حل خواهد شد.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به جزئیاتی دیگر گفت: اولا باید بدانیم که بهترین راهکار برای حل معضل پارکینگ استفاده از سرمایه گذار است که بایستی شهردار تهران نسبت به جذب آنها اقدام کرده و امتیازاتی را برای جذاب کردن این موضوع بدهد. طبیعتا استفاده از راهکارهای نوی دیگر کشورها بهتر از استفاده از پارکبان در شهر تهران خواهد بود. ما شاهد رفتارهایی است که عملا در بعضی از مواد تخلفاتی است که شاهد آن بودیم که قطعا همین موارد تخلف باعث می‌شود استفاده از آنها اشتباه باشد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا