مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط لیفان X60 اتوماتیک (نیمه دوم دی 97)

کرمان موتور یکی از شرکت‌های فعال در زمینه عرضه شرایط فروش مختلف خرید برای محصولات خود بوده که در چند هفته اخیر شرایط متنوعی را برای فروش محصولاتش اعمال نموده که به تازگی ارائه تسهیلات قابل توجه با مدت زمان بازپرداخت بالا نیز به سبد خدمات ارائه این شرکت اضافه شده است که در حال حاضر در مورد لیفان X60 اتوماتیک این شرکت قابل ارائه خواهد بود که شرایط فروش نقدی نیز برای این خودرو فراهم است.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کرمان موتور در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش یکی از محصولات قدمت‌دار و پرطرفدار خود یعنی لیفان X60 اتوماتیک رونمایی کرد که با توجه به تسهیلات ارائه شده از سوی این شرکت به نظر می‌رسد از استقبال خوبی نیز برخوردار شود.

لیفان X60 خودروهای سواری شاسی بلند لیفان X60این شرایط فروش برای لیفان X60 با ظرفیت محدود بوده و از روز 16 دی ماه تا 30 ام همین ماه ادامه خواهد داشت و اولویت تحویل نیز با مشتریانی خواهد بود که هر چه سریعتر پیش پرداخت لازم را واریز کرده و یا برای خرید نقدی اقدام به پرداخت کامل هزینه خودرو نمایند.

قیمت خودرو بر اساس محاسبه این شرکت چیزی در حدود 119 میلیون تومان بوده که به این عدد رقم حدودی 15 میلیون تومان به عنوان هزینه‌های قانونی و جانبی اضافه می‌شود که در مجموع رقم نهایی خودرو را به چیزی در حدود 135 میلیون تومان می‌رساند.

در شرایط فروش نقدی لیفان X60 مشتری بایستی مبلغ کامل 135 میلیون تومان را به صورت نقدی به حساب این شرکت واریز کرده و با موعد تحویل 45 روزه اقدام به تحویل خودرو با مدل 97 نماید. جریمه تاخیر در تحویل نیز 2.5 درصد ماهانه عنوان شده است که با توجه به شرایط فروش دیگر شرکت‌ها از جذابیت خوبی برخوردار است.

در شرایط فروش اقساطی لیفان X60 اتوماتیک مشتری امکان انتخاب پیش پرداخت 47 تا 74 میلیون تومان را داشته و الباقی مبلغ را به صورت اقساط 12 تا 48 ماهه پرداخت خواهد کرد که انتخاب بازه‌های مذکور بسته به انتخاب و خواست مشتری خواهد بود.

اقساط تسهیلات به صورت چک‌های سه ماهه از مشتری دریافت خواهد شد که کمترین مبلغ اقساط ماهانه چیزی در حدود یک میلیون و 600 هزار تومان و بالاترین مبلغ اقساط ماهانه نیز 7 میلیون و 700 هزار تومان خواهد بود که برای پرداخت اقساط بایستی این اقساط ضربدر در سه خواهد شد.

سند خودروها در رهن خواهد بود و مدل خودروها نیز 97 بوده و تا پایان اقساط ترهین خودرو آزاد نخواهد شد. زمان تحویل خودرو نیز همانند طرح فروش فوری این خودرو، 45 روزه عنوان شده است. همچنین در طرح فروش اقساطی مشتری بایستی هزینه بیمه بدنه خودرو را نیز واریز نماید.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا