مکمل بنزین
خبرداخلی

خودروی اچ 30 کراس هم دارای دو تیپ مختلف شد + مشخصات و قیمت

خودروهای ایران‌خودرو در هفته‌های اخیر با مشکلات زیادی روبرو بوده و در حالیکه به نظر می‌رسید با افزایش قیمت‌های صورت گرفته در قیمت محصولات این شرکت، حداقل کیفیت آپشن‌ها و امکانات خودروها نیز افزایش و یا حداقل حفظ شوند، اما این شرکت در اقدامی عجیب رینگ‌های آلومینیومی اچ 30 کراس را حذف کرد که عملا این خودرو را نیز به لیست خودروهای بدون رینگ آلومینیومی افزوده و از این به بعد دو تیپ برای اچ 30 کراس مطرح شود.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای پیرامون وضعیت جدید خودروهای اچ 30 کراس و نحوه تحویل این خودروها به مشتریان اعلام کرد که از این به بعد این خودرو در دو تیپ مختلف به مشتریان عرضه خواهد شد و مشتریانی که سفارش خود را با رینگ آلومینیومی ثبت کرده‌اند بایستی چیزی در حدو یک میلیون و 500 هزار تومان بیشتر از تیپ معمولی این خودرو بپردازند که طبیعتا برای بسیاری از مشتریان غیر قابل قبول خواهد بود.

این اطلاعیه ایران‌خودرو در حالیست که در چند وقت اخیر بسیاری از محصولات این شرکت بدون رینگ مذکور به مشتریان تحویل داده شده و صرفا در دو خودروی هایما و دنا پلاس از این رینگ‌های آلومینیومی استفاده می‌شود. چندماهی است که ایران‌خودرو برای تحویل محصولاتش رو به استفاده از رینگ‌های فولادی آورده و به نظر می‌رسد که مسائل مالی و افزایش هزینه‌های مربوط به تامین این رینگ‌های آلومینیومی باعث شده تا برای کاهش هزینه تولید خودروها اقدام به این کار نماید.

همچنین گفتنی است که شایعاتی پیرامون حذف رینگ آلومینیومی از دنا پلاس نیز شنیده می‌شود که عملا تنها خودروی دارای این جنس از رینگ را به گزینه‌ای مثل هایما محدود می‌کند که طبیعتا با قیمت بسیار بالا و نزدیک به 200 میلیون تومان این خودرو یک امر بدیهی و طبیعی است.

گفتنی است که تیپ دارای رینگ آلومینیومی اچ 30 کراس کلاس 72303 است که با قیمت 76 میلیون و 500 هزار تومان به مشتریان فروخته می‌شود.

همچنین تیپ معمولی این خودرو اچ سی کراس کلاس 72304 است که بدون این رینگ بوده و با قیمت 75 میلیون تومان به مشتریان عرضه خواهد شد. این همان نسخه ایست که در لیست قیمت گروه خودروسازی ایران‌خودرو مشاهده می‌شود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا