Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

تغییر جدید و عجیب در ساینا و جزئیاتی از تحویل خودروهای سایپا + عکس

گروه خودروسازی سایپا که در بخش محصولات تولیدی مستقیم خود وضعیت بهتری نسبت به سایر خودروسازان داشته و توانسته در بخش ایفای تعهداتش بهتر عمل کند که البته این شرکت نیز با توجه به مشکلاتی که در مورد محصولات ایران‌خودرو شاهد بودیم عملا در زمینه تولید خودرو به مشکل خورده و تغییراتی در امکانات ارائه شده در یکی از محصولات ارزان قیمت خود یعنی ساینا اعمال کرد.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی سایپا در حالی در مورد ایفای تعهدات خود در زمینه محصولات ارزان قیمت به خوبی عمل کرده که به تازگی تصویری از انبار این شرکت منتشر شده است که نشان می‌دهد عاقبت عملکرد خوب این شرکت به حذف یک ویژگی مهم در خودروی ساینا منجر شده است!

حذف رینگ آلومینیومی اتفاقی است که در این تصاویر مشاهده شده و به نظر می‌رسد که یکی از ویژگی‌های خوب محصول ساینا این شرکت نسبت به تیبا از بین رفته و حالا مشتریان بایستی نسبت به خرید این خودرو با رینگ فولادی عادت کرده و برای خرید رینگ آلومینیومی هزینه بالاتری را بپردازند.

ساینااین تغییر در حالی اتفاق افتاده است که ایران‌خودرو نیز در بسیاری از محصولات خود اقدام به حذف رینگ آلومینیومی کرده که در آخرین مورد اقدام به حذف این رینگ از محصول اچ سی کراس خود کرد. بدین ترتیب به نظر می‌رسد که خودروسازان با توجه به هزینه بالای تامین رینگ آلومینیومی اقدام به حذف آن کرده و برای فروش این نوع از رینگ‌ها صرفا با اخذ هزینه اقدام می‌کنند که طبیعتا برای خریداران محصولات ارزان قیمت بسیار سخت خواهد بود.

البته قابل ذکر است که سایپا در مورد خودروی ساینا تغییرات این چنینی را قبلا نیز اعمال کرده بود و در حالیکه نسخه ابتدایی این خودرو با مشخصاتی مثل زه بالای پلاک هم رنگ بدنه و رکاب پلاستیکی با کیفیت خوب ارائه می‌کرد ولی این امکانات را نیز حذف کرد و حالا رینگ آلومینیومی نیز به سرانجام موارد مذکور دچار شد!

گفتنی است که سایپا در زمینه تولید محصولات ساینا و تیبا در بهترین حالت خود قرار داشته و مشکلی در زمینه تحویل خودروهای مذکور ندارد. همچنین این شرکت در زمینه خودروهای خانواده پراید از جمله پراید 131 و پراید 132 و پراید وانت در وضعیت خوبی قرار گرفته و تمامی تعهدات این شرکت با تاخیری اندک عملیاتی خواهد شد. گفتنی است این شرکت در زمینه تحویل محصولات زیرمجموعه خود یعنی پارس خودرو به شدت دچار مشکل بوده و آخرین سری تحویل خانواده گروه محصولات رنو به مرداد ماه سال جاری باز می‌گردد که عملا بسیاری از مشتریان این شرکت دارای حواله ماه‌های بعد برای تحویل خودروی دچار مشکل هستند.

1 نظر
  1. سعید می گوید

    چراشرکت سایپااسم سایناروماشینش گذاشته حتمابایدتغییربده ویک چیزدیگه بزاره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.