Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

حسگر اثر انگشت جایگزین سوییچ سانتافه 2019 می‌شود؟

پیشرفت‌های صورت گرفته در بحث خودروسازی در کشورهای مختلف روز به روز ارتقا پیدا کرده و به نظر می‌رسد که شدت این پیشرفت‌ها به قدری است که به زودی شاهد خبرهای عجیب‌تری از این صنعت خواهیم بود که حالا خبرهای رسیده از یک شرکت کره جنوبی حاکی از تکنولوژی جدیدی در زمینه جایگزینی حسگر اثر انگشت به جای سوییچ است که یک انقلاب در زمینه امنیت خودروها خواهد بود.

به گزارش چرخان، یک شرکت خودروسازی در کره جنوبی در اقدامی جالب از تکنولوژی جدیدی رونمایی کرده است که صاحب خودرو به جای استفاده از سوییچ یا گوشی هوشمند و یا هر وسیله جانبی دیگری، صرفا با استفاده از اثر انگشت خود که طبیعتا منحصر به فردترین ابزار شناسایی وی هست، اقدام به استارت خودرو و استفاده از آن نماید.

خبرهای شنیده شده از هیوندای نشان می‌دهد که این شرکت برای جدیدترین مدل سانتافه به دنبال استفاده از این تکنولوژی است و به احتمال فراوان در سانتافه 2019 این آپشن اضافه خواهد شد و حسگر اثر انگشت در کنار یک ابزار شناسایی و استارت خودرو به کارگیری خواهد شد.

هیوندای اطلاعات بیشتری از این تکنولوژی را بروز نداده و به نظر می‌رسد که این تکنولوژی در یکی از نمایشگاه‌های بین المللی خودرو رونمایی خواهد شد و به مشتریان معرفی می‌شود.

 

1 نظر
  1. Hossei mohammadi می گوید

    سلام کسیکه این ماشین میخواد تمام اپشن ها اطلاعات داره خلاصه مفید کنید وانهم زیر لیست قیمت وشرایط کی حوصله داره تمام این مطالب بخونه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.