مکمل بنزین
بازارچهبرگزیده‌ها

قیمت جدید و رسمی همه محصولات خانواده سمند مشخص شد + جزئیات

گروه خودروسازی ایران‌خودرو که این روزها در بخشنامه‌های مختلف نسبت به اعلام قیمت جدید محصولاتش فعال بود و بسیاری از محصولات بالای 45 میلیون تومان را افزایش داده بود دقایقی قبل لیست قیمت بسیاری از محصولات پرتیراژ خود را اعلام کرد که افزایش قیمت صورت گرفته نسبت به پیش بینی‌ها کمتر بوده است. در این خبر جزئیات افزایش قیمت محصولات خانواده سمند تقدیم نگاهتان می‌شود.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌های جداگانه از قیمت جدید محصولات پرتیراژ خود رونمایی کرد که طبق مشاهدات اولیه به نظر می‌رسد که تلاش‌های وزارت صنعت برای کاهش اندک قیمت‌ها مثمر ثمر بوده و از افزایش قیمت‌های 70-80 درصدی محصولات خبری نیست.

در اولین اطلاعیه صادر شده قیمت تمام محصولات خانواده سمند این گروه خودروسازی به شرح زیر تغییر کرده است:

سمند ال ايکس سال بنزيني مالتي پلکس با کيسه هواي راننده و سرنشين و رينگ فولادي و يورو4 بهينه با قیمت جدید 435,973,000 ریال به مشتریان عرضه می‌شود.

سمند ال ايکس EF7 پايه گازسوز مالتي پلکس با کيسه هواي راننده و سرنشين و رينگ فولادي و يورو4 با قیمت 469,081,000 ریال به مشتریان عرضه خواهد شد.

سمند ال ايکس EF7 پايه گازسوز مالتي پلکس با مخزن 100 ليتري و کيسه هواي راننده و سرنشين و رينگ فولادي و يورو4 با قیمت جدید 476,034,000 ریال درج قیمت شده است.

سمند ال ايکس EF7 بنزيني با کيسه هواي راننده و سرنشين و رينگ فولادي و يورو4 نیز با قیمت جدید 446,409,000 ریال به مشتریان فروخته خواهد شد.

گفتنی است که تمام تعهدات جدید این شرکت در پاییز و زمستان سال جاری با نرخ جدید تحویل مشتریان خواهد شد و همچنین گفتنی است که به گفته مدیرعامل ایران‌خودرو به زودی شاهد عرضه طرح‌های فروش متنوع برای محصولات مذکور خواهیم بود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا