مکمل بنزین
بازارچهبرگزیده‌هاخبرداخلی

قیمت جدید محصولات سایپا و پارس خودرو اعلام شد + جزئیات

اعلام قیمت‌های جدید ایران‌خودرو باعث شد تا شمارش معکوس برای اعلام قیمت جدید محصولات گروه خودروسازی سایپا نیز آغاز شود و این شرکت که حالا ارزان‌ترین محصولات خودرویی کشورمان را در اختیار دارد در اطلاعیه‌ای جدیدترین قیمت محصولاتش را برای تعهدات قبلی اعلام کرد که البته در روزهای آتی و از اول بهمن ماه نیز تغییرات عمده‌ای خواهد داشت.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای قیمت جدید محصولات شرکت خودروسازی سایپا و همچنین شرکت خودروسازی پارس خودرو را اعلام کرد که طی آن افزایش قیمت 30 درصدی در محصولات پایه و افزایش قیمت های بیشتری را در سایر محصولات شاهد هستیم که طبق توافق انجام شده بین خودروسازان و وزارت صنعت بوده است.

گروه سایپا تحویل خودرو سایپا خودروهای سایپاطبق لیست اعلامی توسط سایپا شاهد افزایش قیمت 30 تا 87 درصدی در محصولات این شرکت هستیم که رکوردهای عجیبی برای بعضی از محصولاتی که تا چندی پیش مشتری خاصی نداشت به جای گذاشت. در این لیست قیمت، قیمت پراید به 30 میلیون تومان نرسیده و تعهدات قبلی این شرکت با قیمت حوالی 29 میلیون تومان ایفا خواهد شد و از این نظر مشتریان این خودرو می‌توانند سود خوبی را از فروش محصولات در بازار آزاد کسب نمایند.

البته نکته عجیب در مورد لیست قیمت این شرکت قیمت 30 میلیون تومان برای وانت پراید است که در بازار آزاد کمترین قیمت را به خود اختصاص داده و به نظر می‌رسد که محصولات تجاری خودروسازان مشمول قوانین قیمت گذاری وزارت صنعت نمی‌شود و ارتباطی به موضوع قیمت خودروهای 45 میلیون تومانی ندارد.

بیشترین افزایش قیمت نیز برای سراتو بوده که با افزایش قیمت 87 درصدی روبرو شده و به قیمت جدید 176 میلیون تومان رسیده است.

در لیست دیگری که توسط سایپا منتشر شده، قیمت جدید محصولات پارس خودرو مشخص شده که در این لیست اعلامی قیمت ساندرو استپ وی به 122 میلیون تومان رسیده و پیش بینی ها را از قیمت جدید این خودرو تایید کرده است. ارزان‌ترین نرخ موجود برای محصولات پارس خودرو نیز متعلق به پارس تندر بوده که با نرخ 84 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

ساندرو پارس خودرودر ادامه لیست قیمت محصولات پارس خودرو تقدیم حضورتان می‌شود:

پارس تندر که قبل از این با قیمت 48 میلیون و 260 هزار تومان به مشتریان عرضه میشد، با قیمت جدید 84 میلیون و 200 هزار تومان تحویل داده خواهد شد.

ساندرو دنده‌ای با قیمت جدید 95 میلیون تومان عرضه خواهد شد.

ساندرو اتوماتیک نیز با قیمت جدید 110 میلیون و 400 هزار تومان درج قیمت شده است.

ساندرو استپ وی دنده‌ای با قیمت 103 میلیون و 100 هزار تومان درج قیمت شده است.

ساندرو استپ وی اتوماتیک با قیمت جدید 122 میلیون 700 هزار تومان عرضه خواهد شد.

برلیانس H220 دنده ای که قبل از این با قیمت 43 میلیون و 600 هزار تومان به فروش می‌رسید در حال حاضر به قیمت 64 میلیون و 200 هزار تومان درج قیمت شده است.

برلیانس H230 دنده ای که قبل از این با قیمت 43 میلیون و 600 هزار تومان به فروش می‌رسید در حال حاضر به قیمت 64 میلیون و 500 هزار تومان درج قیمت شده است.

برلیانس H330 اتوماتیک 1.6 که قبل از این با قیمت حدودی 66 میلیون تومان عرضه میشد، در حال حاضر قیمت جدید 107 میلیون و 400 هزار تومان به خود گرفته است.

برلیانس H330 دنده‌ای 1.6 که قبل از این با قیمت حدود 55 میلیون تومان به فروش می‌رسید در حال حاضر با قیمت 89 میلیون و 500 هزار تومان عرضه خواهد شد.

برلیانس H320 اتوماتیک 1.6 که قبل از این با قیمت حدودی 64 میلیون تومان به فروش می‌رسید، در حال حاضر با قیمت جدید 102 میلیون و 400 هزار تومان عرضه خواهد شد.

برلیانس H320 دنده‌ای 1.6 که قبل از این با قیمت حدودی 57 میلیون تومان به فروش می‌رسید در حال حاضر با قیمت جدید 88 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد.

برلیانس کراس اتوماتیک 1.6 که قبل از این با قیمت حدودی 68 میلیون تومان فروخته میشد، قیمت جدید آن توسط گروه سایپا به 115 میلیون و 400 هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. خدا لعنت کنه ….. که فقط به فکر جیب خودشون هستن حالا ما که اردیبهشت ماه پارس تندر ثبت نام کردیم و پنج ماهه که بلاتکلیف موندیم از کجا باید بیاریم چهل میلیون دیگه بدیم به این خدانشناس ها

  2. امیرالمومنین می فرمایند هیچ کاخی بلند نشد مگر اینکه کوخ هایی ویران شدند.
    حالا توی ایران توی کشوری که پسوند اسلامی بودن رو یدک می کشه یک عده ای به نام مردم، به نام قانون و به نام اسلام هر کاری بخواهند می کنند و براشون هم اصلا مهم نیست که چه بلایی سر مردم بیاد.
    خدا لعنت کنه مسببین این گرونی و کسانی که پیگیری نمی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا