مکمل بنزین
خبرداخلی

جزئیاتی از شرایط پیش فروش فروش فوری محصولات سایپا در روزهای آینده (ویژه دی و بهمن 97)

به گزارش چرخان، با اعلام قیمت جدید محصولات ایران‌خودرو و سایپا و همچنین آزادسازی قیمت محصولات این دو شرکت به نظر می‌رسد که تحویل بسیاری از تعهدات تسهیل شده و به زودی شاهد عرضه گسترده محصولات این دو شرکت با قیمت حاشیه بازار باشیم که در همین راستا، ایران‌خودرو به تازگی فروش فوری دو محصول هایما اس 5 اتوماتیک توربو و پژو پارس اتوماتیک را عرضه کرده که با حواشی زیادی همراه بوده است.

گروه سایپا تحویل خودرو سایپا خودروهای سایپاحالا شرکت خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که طبق گفته مدیرعامل این شرکت به زودی شرایط فروش فوری برای محصولات سایپا عرضه خواهد شد که البته تمامی مسائل مربوط به تعهدات قبلی این شرکت و همچنین حق تقدم‌های موجود در نظر گرفته خواهد شد.

طبق خبرهای رسیده از وزارت صنعت این شرکت مجوز فروش 20 درصد از تولیدات خود را گرفته و این مجوز مشروط به تحویل معوقات قبلی از 80 درصد ظرفیت تولیدی این شرکت است. به بیان دیگر اینکه سایپا به هر مقداری که در فروش فوری خود اقدام به عرضه محصول نماید بایستی چیزی در حدود 4 برابر آن را به مشتریان قبلی تحویل دهد که با توجه به معوقات تابستان و پاییز سال جاری به نظر می‌رسد که روند خوبی در زمینه عرضه خودروها به بازار باشد.

سایپا خودروهای چینی تحویل خودروهای پیش فروش شده محصولات جدید سایپاطبق شنیده‌ها این شرکت ابتدا با عرضه چند محصول از خودروهایی مثل ساینا، چانگان، سراتو و… شروع به عرضه خواهد کرد که قیمت همه این محصولات با قیمت بازار بوده و طبق تجربه‌ای که از ایران‌خودرو داشتیم، باید شاهد قیمت‌های جدید برای آنها باشیم.

همچنین گفتنی است که این شرکت تمام تعهدات قبلی را با قیمت جدید اعلامی که 30 درصد به قیمت قبلی افزوده است و طبق مجوزی که وزارت صنعت به خودروسازان اعطا کرده، بهای جدید این شرکت از اول بهمن ماه عملیاتی خواهد شد که مبنای قیمت گذاری پیش فروش و فروش فوری این شرکت نیز بر همین مبنا خواهد بود.

قیمت حواله سایپاهمچنین گفتنی است که خودروسازان در حال حاضر با انصراف‌های گسترده‌ای برای پیش فروش ماه‌های آتی روبرو شدند و عرضه طرح‌های فروش و پیش فروش در هفته‌های آتی برای جبران کمبود نقدینگی مد نظر انجام خواهد شد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا