مکمل بنزین
گوناگونخبر

لحظه‌شماری برای رونمایی از آئودی Q2 2017

به تازگی آئودی دو تصویر از Q2 منتشر کرده و به نظر می‌رسد در نمایشگاه خودرو ژنو از آن رونمایی خواهد کرد. تصاویر منتشر شده از کنارهای Q2 گرفته شده‌ و تقریبا شکل و شمایل کلی آن را نشان می‌دهند. این خودرو حاصل چهار سال تلاش مهندسان آئودی بر روی مدل مفهومی و هیبریدی این شرکت یعنی Crosslane است، که در سال 2012 در شهر پاریس رونمایی شد.

wcf-2016-audi-q2-2016

بر اساس اخبار منتشرشده؛ اختلاف به وجود آمده بر سر نام Q2 با گروه خودروسازی فیات کرایسلر حل و فصل شده است. آئودی تمام تست‌های مربوط به Q2 را در ماه اکتبر سال گذشته انجام داده و پیش‌بینی می‌کند که بیش از 5 هزار دستگاه از آن را در پاییز سال 2016 عرضه کند.

Audi-Q2

پلتفرم مورد استفاده در Q2، همان پلتفرمی است که در مدل TT خودروی A3 استفاده شد. آئودی Q2 بسیار کوچکتر از آئودی Q3 خواهد بود. این خودرو با انواع موتوهای توربوشارژ سه و چهار سیلندری عرضه خواهد شد. نسخه آمریکایی این خودرو مجهز به موتورهای 1 و 2 لیتری 4 سیلندری توربوشارژ خواهد بود.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا