Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

سایپا کمی عقب نشینی کرد؛ قیمت جدید و کاهش یافته سیتروئن C3 اعلام شد!

گروه خودروسازی سایپا که چند ماهی بود تمام تلاش خود را برای اخذ مجوز افزایش قیمت محصولاتش نمود و با عدم عرضه بسیاری از محصولات و تاخیرها و بازی‌های گوناگونی که با مشتری داشت توانست این مجوز را دریافت کرده و در کمترین حالت توانست 30 درصد به قیمت محصولات پیش فروش شده قبلی‌اش بیافزاید و مجوز افزایش قیمت 100 درصدی را نیز بگیرد ولی حالا از بسیاری از آنها عقب نشینی کرده و حالا نوبت به سیتروئن C3 رسیده است!

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که قیمت‌های قبلی اعلام شده برای سیتروئن C3 کان لم یکن تلقی شده و با توجه به سیاست جدید این شرکت بر اساس مشتری مداری و تکریم مشتریان و البته مصوبه سازمان حمایت اقدام به کاهش قیمت این محصول نموده است!

سیتروئن C3 پژو 2008 و سیتروئن C3البته این شرکت در اطلاعیه‌ای که برای این موضوع صادر کرده به نامه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نیز اشاره داشته که قیمت محاسبه شده این خودرو را 182 میلیون و 66 هزار تومان انجام داده که البته این نرخ بدون محاسبه بیمه و عوارض و …. بوده است که طبیعتا این موارد به مبلغ فوق الذکر اضافه خواهد شد.

طبق اعلام گروه خودروسازی سایپا مشتریان بایستی با پرداخت 91 میلیون و 33 هزار تومان اقدام به تکمیل وجه برای تحویل این خودرو نمایند که طبیعتا هزینه مربوط به بیمه و عوارض و پرداخت‌های قانونی نیز بر عهده مشتری خواهد بود و به مبلغ گفته شده افزوده خواهد شد.

این اطلاعیه در حالی است که قبل از این قیمت اعلامی برای سیتروئن C3 چیزی در حدود 240 میلیون تومان عنوان شده بود که اعتراضات زیادی را از سوی مشتریان به همراه داشت و تجمعاتی نیز در مقابل سایپاسیتروئن ایجاد شد که این موضوع منجر به لغو صدور دعوتنامه برای مشتریان شد ولی این شرکت با ارسال دعوتنامه برای موعد تحویل‌های بعدی توانست در مقابل این خواسته ایستادگی کند ولی تصمیم اخیر این شرکت مبنی بر کاهش قیمت محصولات این شرکت بر روی این خودرو نیز موثر بوده و منجر به کاهش قیمت قابل توجه آن شده است.

سایپا قبل از این از کاهش قیمت محصولات پیش فروش شده خود خبر داده بود که طبق آن تمامی حواله‌های فروش قبل از 30 دی ماه این شرکت با همان قیمت قبلی محاسبه میشدند که یک خبر خوب برای خریداران محصولات این شرکت محسوب میشد که در پی این خبر، لغو دعوتنامه‌های صادر شده برای چانگان نیز اعلام شد و حالا سیتروئن C3 نیز شامل این کاهش قیمت شد!

اما با بررسی بازار و گپ و گفتی با مشتریان این خودرو، به نظر میرسد که آنها هنوز هم از قیمت این محصول راضی نیستند؛ خودرویی که روزی قرار بود با قیمت نهایی نزدیک به 120 میلیون تومان (همراه با عوارض و تمامی مبالغ قانونی اضافه شده) به دست مشتری برسد، حال هر روز برچسب قیمت جدیدی را بر روی خود می بیند!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.