مکمل بنزین
گوناگونخبر

حضور پیکاپ برقی ریویان R1T در نمایشگاه X Games

یکی از پیکاپ‌های تمام برقی ساخت آمریکا توسط برند ریویان ساخته شده و با نام ریویان R1T در این بازار حضور پیدا کرده است. این روزها در شهر اسپن کلرادو نمایشگاه زمستانی X Games در جریان هست و این پیکاپ هم در این نمایشگاه جذاب خود را جای داده است.

این پیکاپ در مکان‌هایی مانند پیست اسکی، اسنوبردینگ و جاده‌های برفی دیده شده است که نشان می‌دهد آینده وسایل نقلیه آتی در این مکان‌ها وجود دارد. این استارت آپ خودرویی در حساب توئیتر خود عکسی از این محصول را منتشر کرده است. در این نمایشگاه چندین نفر از این گروه خودروسازی حضور پیدا کرده‌اند تا سوالات بازدیدکنندگان را جواب بدهند. یکی دیگر از برندهای مشهور خودروسازی یعنی میتسوبیشی هم در این واقعه حضور پیدا کرده است و به نوعی رقیب ریویان R1T حساب می‌شود.

پیکاپ تمام برقی ریویان R1T پلتفرم و پیشرانه مشابهی همانند R1S شاسی‌بلند دارد و از لحاظ ابعاد کمی کوچکتر از فورد F-150 هست. بسته‌های باتری این پیکاپ را متقاضیان خرید می‌توانند انتخاب کنند ولی مدل استاندارد آن شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را در 3 ثانیه طی می‌کند و با یک بار شارژ کامل می‌تواند 725 کیلومتر را طی کند. دست اندرکاران این خودروسازی در تلاش هستند تا با حضور در نمایشگاه‌ها و واقعه‌های مهم در جریان این پیکاپ تمام برقی را به دنیا و جهانیان معرفی کنند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا