مکمل بنزین
خبرداخلی

خودروهای هاوال و بسترن B30 با چه شرایطی به مشتریان تحویل می‌شوند؟

بهمن موتور که اوایل سال جاری که توانسته بود با شرکت هاوال قرارداد خوبی را منعقد کرده و افق‌های روشنی برای خود ترسیم کند، عملا تنها 3 ماه از این قرارداد منتفع شده و پس از آن با مشکل تامین قطعه برای هاوال روبرو شد و حالا با کمبود شدید قطعه برای تولید خودرو نیز روبرو بوده و تعهدات هاوال و بسترن B30 را با شرایط خاصی به مشتریان تحویل خواهد داد.

به گزارش چرخان، شرکت بهمن موتور در اطلاعیه‌ای خطاب به آن دسته از مشتریان بسترن B30 که دارای حواله تکمیل وجه نشده آبان و آذر هستند آنها را برای تعیین تکلیف وضعیت خودروهای ثبت نامی خود دعوت کرد. این شرکت در این اطلاعیه ذکر کرده است که به دلیل عدم مکاتبات لازم و همچنین عدم دریافت قیمت رسمی از سوی نهادهای ذیصلاح، در حال حاضر امکان تحویل خودرو به این مشتریان وجود نداشته و تا زمانی که قیمت قطعی مشخص نشود نیز مشتریان باید صبر کنند!

هاوالاین اطلاعیه بهمن موتور در حالی است که این شرکت در حال حاضر برای مشتریان آزاد اقدام به فروش خودرو با قیمت حوالی 130 میلیون تومان نموده و بخشی از این قیمت را به صورت تسهیلات به مشتریان عرضه می‌کند که با توجه به قیمت قبلی اعلامی این شرکت، عملا تکلیف تعهدات ماه‌های گفته شده این شرکت نیز مشخص است!

همچنین این شرکت در همین اطلاعیه نسبت به آن دسته از مشتریان هاوال با موعد تحویل مهر و آبان نیز خبری را ارائه کرده است که گویا مذاکراتی برای تامین قطعه برای تولید خودرو در حال انجام است که در صورت حصول توافق و همچنین واردات قطعات مذکور اقدام به تولید انجام خواهد شد که طبیعتا خبر خوبی برای این مشتریان خواهد بود.

بهمن موتور وانت کارا 2000بهمن اعلام کرده است که خودروهای موجود در انبار و خط تولید این شرکت با توجه به اولویت ثبت نامی مشتریان به آنها تحویل داده خواهد شد که این تحویلی‌ها بر اساس دعوتنامه هایی است که برای مشتریان ارسال می‌شود.

در ادامه آمده است که مشتریان دارای حواله هاوال می‌توانند از شرایط تبدیل این خودرو به بسترن استفاده کنند که ظرفیت محدودی برای این کار در نظر گرفته شده است.

همچنین این شرکت اعلام کرده است که در حال مذاکراتی برای تعدیل سود پرداختی به مشتریان بوده و در صورت حصول توافقات مد نظر اقدام به اطلاع رسانی خواهد نمود که طبیعتا توافق برای پرداخت سود مشارکت و جریمه تاخیر بالا برای مشتریانی است که درخواست انصراف از خرید داشه باشند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا