مکمل بنزین
خبر

میتسوبیشی میراژ 2019 با قیمت پایه کمتر نسبت به نسخه های قبلی

نسخه پایه خودروی کوچک میتسوبیشی میراژ، باوجود قرار گرفتن یک موتور 1.2 لیتری بهینه‌تر، اکنون نسبت به نسل قبلی خود، 1,000 پوند کمتر قیمت دارد.

میراژ، برای سال 2019 توسط این شرکت ژاپنی، به‌روزرسانی شده و با قرار گرفتن یک موتور کم‌حجم و البته بهینه‌تر نسبت به مدل‌های سال‌های قبلی، باقیمت 11,295 پوند به فروش می‌رود.

موتور 1.2 لیتری 3 سیلندر میراژ به خاطر رعایت قوانین جدید در خصوص آلایندگی، بازطراحی شده و مقدار انتشار گاز دی‌اکسید کربن (CO2) توسط این خودرو، تنها 107 گرم در هر کیلومتر است.

اما ازنظر قدرت و میزان گشتاوری که راننده این خودرو می‌تواند از خودروی ژاپنی کوچک خود انتظار داشته باشد، تغییری حاصل نشده و قلب تپنده میراژ، در نسخه جدید نیز 79 اسب بخار قدرت و 106 نیوتون متر گشتاور به زیر پای راننده خود منتقل می‌کند.

مدل پایه میراژ را می‌توان تقریباً یک خودرویی با امکانات مناسب دانست. به‌طوری‌که استفاده از رینگ‌های 14 اینچی، چراغ‌های عقب ال ای دی، قرار گرفتن یک باله (اسپویلر) در قسمت عقبی خودرو، برف‌پاک‌کن‌های خودکار، ورود بدون کلید، روکش فرمان از جنس چرم و دیگر امکانات پایه، میراژ را یک خودروی کوچک درون‌شهری ارزان برای بازارهای جهانی قرار داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا