مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار تصاویر و جزئیات فیس‌لیفت فولکس واگن پاسات 2019

سال گذشته نسخه جدیدی در بازار خودروهای چین و ماه پیش پاسات جدید در ایالات متحده رونمایی شد و هم اکنون این مدل از فولکس‌واگن با چهره جدید و سایز متوسط سدان وارد بازار خودروهای اروپایی شده است. البته در کنار نسخه استاندارد سدان، تیپ کاربردی واگنی هم از این مدل در دو ورژن Variant و Alltrack هم برای این بازار تولید می‌شود.

فولکس‌واگن پاسات بعد از مدل گلف دومین نسخه پرفروش این برند آلمانی است که قرار است در بازار رقیب سرسخت جدی فیس‌لیفت فورد موندئو به شمار آید. این فیس‌لیفت جدید شباهت ظاهری زیادی به نسخه‌های موجود در بازار دارد و در این مدل جدید سپرهای جلو و عقب طراحی جدیدی گرفته‌اند. به علاوه توری مشبک جلوی خودرو تغییر کوچکی کرده و در کنار آن چراغ‌های جلو و عقب LED استاندارد به همراه چراغ‌های روشنایی در روز و مه شکن جدید تعبیه شده‌اند. بسیاری از کارشناسان چراغ‌های این خودرو را شبیه به مدل توارگ 2018 توصیف کرده‌اند که قدرت روشنایی بیشتر و ایمنی بهتری را فراهم می‌کنند.

در داخل کابین فیس‌لیفت فولکس‌واگن پاسات 2019 تکنولوژیهای به روز تعبیه شده است که شامل سیستم سرگرمی و اطلاعات در سه سایز مختلف 6.5، 8.0 و 9.2 اینچی به مشتریان ارائه شده است و در کنار آن کاربردهای همیشه آنلاین با خدمات دهی فراوان را در اختیار مالکانش قرار می‌دهد. فیس‌لیفت فولکس‌واگن پاسات 2019 می‌تواند در جاده‌ها با حداکثر سرعتی معادل 210 کیلومتر بر ساعت را بپیماید. این سرعت بالا مدیون تجهیزاتی مانند کروز کنترل تطابقی، سیستم رانندگی مابین لاین‌های جاده، سیستم کمک فرمان اضطراری و کمک به پارک کردن خودرو هست. یکی دیگر از نوآوریهای به کار رفته در این خودروی جدید تطابق ترمز الکترومکانیکی برای واکنش سریع‌تر و عملکرد بهتر هست که نسخه فیس‌لیفت ورژن برقی ترمز GTE را توانسته به خود اختصاص دهد.

پیشرانه‌های در نظر گرفته برای بازار اروپا سوخت‌های دیزلی و گازوئیلی هست که مجهز به فیلترهای مخصوص برای کم کردن اثرات زیست محیطی است. سه پیشرانه TSI در نظر گرفته شده برای این مدل می‌توانند به ترتیب 150، 190 و 272 اسب بخار قدرت خروجی داشته باشند و در کنار آن‌ها پیشرانه‌های TDI قدرت‌های خروجی 120، 190 و 240 اسب بخار را دارند. برای نسخه‌های دیزلی پیشرانه TDI با گنجایش 2.0 لیتری با قدرت خروجی 150 اسب بخار در نظر گرفته شده است که پیشوند “Evo” برای این نسخه می‌تواند 10 گرم در هر کیلومتر سوخت کمتری را به محیط زیست وارد کند. خودروی پلاگین هیبریدی فولکس‌واگن پاسات GTE می‌تواند با پیشرانه برقی 55 کیلومتر را با یک بار شارژ بپیماید ولی با همراهی پیشرانه با سوخت فسیلی این خودرو می‌تواند با یک بار شارژ کامل 70 کیلومتر را بپیماید.

جالب است بدانید این نسخه از فولکس‌واگن پاسات با برچسب “ساخت آلمان” تا سال 2023 میلادی روی خط تولید در کشور آلمان باقی می‌ماند و از این سال تعیین شده نسل بعدی این مدل در کشور جمهور چک در خط تولید اشکودا کاوزینی تولید خواهد شد. پس اگر برایتان مهم است که خودروی اصیل آلمانی داشته باشید چهار سال در اختیار دارید تا این خودرو را خریداری کندی. پیش‌فروش فیس‌لیفت فولکس‌واگن پاسات 2019 از اردیبهشت سال آینده برای بازار اروپا شروع می‌شود و مرداد ماه اول وارد بازار آلمان خواهد شد.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا